سفیر یمن در سوریه:

جهان اسلام با وجود رژیم سعودی روی آرامش و صلح نخواهد دید

«نایف احمد القانص» سفیر یمن در سوریه گفت: کشورهای اسلامی اگر خواستار صلح و آرامش هستند باید برای مبارزه و نابودی رژیم سعودی بپا خیزند.
کد خبر: ۱۰۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲ - 09October 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «نایف احمد القانص» سفیر یمن در سوریه در گفت و گویی افزود: کشورهای اسلامی که امروز از تروریسم رنج می برند باید برای مبارزه با داعش بزرگ یعنی رژیم سعودی که در عراق، یمن، سوریه، لیبی و سراسر جهان کشتارمی کند قیام کنند.
 
وی اضافه کرد: این رژیم شاخ شیطان است که کشورهای اسلامی و عربی برای تامین آرامش و ثبات خود باید آن را بشکنند.
 
القانص اظهارداشت: رژیم آل سعود از ابتدای تجاوز به یمن ثابت کرد که گروه های تروریستی داعش و القاعده مزدوران آن هستند و از ریاض کنترل می شوند.
وی گفت: آزادگان جهان مدت هاست که چهره واقعی آل سعود را شناخته اند و آن را دشمن انسانیت می دانند.
 
سفیر یمن در سوریه با اشاره به بمباران یک مجلس ختم در صنعا توسط عربستان و کشته شدن صدها شهروند بی گناه اضافه کرد: در سالگرد حادثه کربلا، در یمن شاهد کربلای دیگری هستیم.
 
وی با بیان این که آل سعود عامل همه گرفتاری ها و مشکلات مسلمانان است، افزود: فلسطین فقط با سرنگونی آل سعود ازاد می شود زیرا این خاندان سالهاست که از رژیم صهیونیستی حمایت می کند.
 
القانص بیان کرد: رژیم سعودی مسیر دشمنی جهان اسلام با صهیونیست ها را منحرف کرده و کشورهای اسلامی را دشمن معرفی می کند.
 
وی گفت: این رژیم تلاش می کند ایران را به جای رژیم صهیونیستی دشمن معرفی کند آن هم ایرانی که با پیروزی انقلاب،سفارت رژیم صهیونیستی را تعطیل و کلید آن را به فلسطینیان تقدیم کرد و موضوع فلسطین را موضوع و آرمان اصلی خود و مسلمانان قرارداد.
 
القانص افزود: آل سعود از تمام امکانات و اموال خود برای ایجاد دشمنی و تفرقه افکنی میان مسلمانان و کشورهای عربی با برادران و یاوران آن ها در جمهوری اسلامی ایران بکار می گیرد.
 
وی تصریح کرد: این جنایت ها، پایداری و اتحاد ملت یمن را افزایش می دهد همان گونه مزدوران داخلی آن نتوانستند در جبهه داخلی یمن خللی ایجاد کنند.
 
سفیر یمن در سوریه گفت: حمایت از مزدور خائنی مانند عبدربه منصورهادی، انتقال بانک مرکزی از صنعا به عدن و محاصره زمینی، هوایی، دریایی همه با هدف ایجاد شکاف و چند دستگی در ملت یمن انجام گرفت ولی شکست خورد.
 
القانص اضافه کرد: این رژیم تلاش کرد از طریق مزدوران خود و کشتن غیرنظامیان و اتهام زنی به دولت انقلابی در صنعا در یمن هرج و مرج ایجاد کند ولی اکنون با حماقت و جنایت ها، چهره زشت خود را به همه آزادگان جهان شناسانده است و همه آزادگان جهان می دانند که این رژیم تروریست با کشتار و ویرانگری پابرجاست.
 
وی بیان کرد: درباره سکوت جامعه جهانی نیز گفت: جامعه جهانی منافق است و سازمان های حقوقی جامعه جهانی با اموال سعودی مست شده و به بازیچه ای در دست آمریکا تبدیل شده اند.
 
القانص افزود: یمن برغم تمام مشکلات و رنج های خود، لحظه ای در یاری کشورهای اسلامی تردید نکرده است ولی امروز شاهد سکوت مرگبار و بی سابقه کشورهای عربی و اسلامی دربرابر جنایت های آل سعود در یمن هستیم.
 
وی گفت: چرا باید یمنی ها در این مصیبت ها تنها بمانند و حادثه کربلا هر روز در یمن تکرار شود و جهان اسلام سکوت کند.
 
القانص با بیان اینکه جهان اسلام باید با مواضع واقعی و قاطع علیه این رژیم غاصب مقدسات اسلامی بپا خیزند افزود: مسلمانان باید تازمان آزادسازی سرزمین های مقدس از چنگال این جنایتکاران حج را تحریم کنند زیرا این رژیم، درآمد حج را برای کشتار مسلمانان هزینه می کند.
 
منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها