امروز صورت گرفت؛

تشییع پیکر شهید گمنام تازه تفحص شده در جمع کارکنان راه‌آهن

مراسم تشییع یک شهید گمنام تازه تفحص شده امروز همزمان با هشتم ماه محرم الحرام در راه آهن جمهوری اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ - 10October 2016
تشییع شهید گمنام با ذکر یا حسین (ع)به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم تشییع شهید گمنام تازه تفحص شده با حضور مدیران، کارکنان و بسیجیان راه آهن جمهوری اسلامی از درب نقلیه (شهید رجایی) به سمت مسجد ابوذر داخل سایت راه آهن برگزار شد.

سرهنگ «داود عباس زاده» مسئول امور ایثارگران و فرمانده مرکز بسیج راه آهن جمهوری اسلامی در این مراسم به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: یکی از شاهکارهای امام راحل(ره) این بود که دفاع مقدس را مردمی کرد.

وی افزود: در صحرای کربلا از همه گروه سنی از طفل شش ماهه تا نوجوان، جوان و میانسال حضور داشتند و برای حفظ اسلام جان‌شان را فدا کردند. در دوران دفاع مقدس نیز از نوجوان 12 ساله تا پیرمرد 70 ساله آمدند و با از جان خود برای حفظ شرف، استقلال و آزادی کشور گذشتند.

سرهنگ عباس‌زاده تصریح کرد: این رزمنده هشت سال دفاع مقدس در عملیات محرم و منطقه عملیاتی شرهانی در سن 25 سالگی به درجه شهادت نائل آمد. این شهید بزرگوار نیز «علی اکبر» امام خمینی(ره) است. در حال حاضر نیز جوانان ما پای دین و شهدای خود ایستاده‌اند.

فرمانده مرکز بسیج راه آهن با بیان این که ما باید قدردان شهدا باشیم، تاکید کرد: امروز باید در جهت عزت، شرف، بزرگی و بالندگی کشور تلاش کرده و در این مسیر هم‌سو با نظام و ولایت حرکت کنیم.

حاضران با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند و ذاکران اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی و ذکر مصیبت پرداختند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار