سرلشکر فیروزآبادی در واکنش به اظهارات اخیر اردوغان:

تقویت تروریسم در سوریه موجب بدنامی ترکیه خواهد شد/ هنوز موضع ترکیه در قبال داعش روشن نیست

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه هنوز موضع ترکیه در قبال داعش و تروریست‌های وهابی روشن نیست، گفت: با ادامه این روند، ممکن است ترکیه متهم شود که با دستور آمریکا وارد خاک عراق شده است.
کد خبر: ۱۰۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷ - 12October 2016
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن آقایی فیروزآبادی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در حاشیه مراسم شب شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در واکنش به سخنان اخیر رییس جمهور ترکیه، با بیان اینکه اردوغان رییس جمهور کشور ترکیه بوده و خاک عراق و مرزهای این کشور در تابعیت دولت عراق است، اظهار داشت: مشارکت ارتش ترکیه در عملیات آزادسازی موصل، باید با موافقت دولت عراق باشد.
 
رییس سابق ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به مشخص نبودن موضع ترکیه درخصوص گروه‌های تروریستی ادامه داد: تاکنون هنوز موضع ترکیه در قبال داعش و تروریست‌های وهابی روشن نیست.
 
سرلشکر فیروزآبادی تاکید کرد: با ادامه این روند، ممکن است ترکیه متهم شود که با دستور آمریکا وارد خاک عراق شده است؛ تا در صورتی که داعشی‌های پلید در موصل تحت فشار نیروهای عراقی قرار گیرند، داعش را به خاک سوریه فراری دهد.
 
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: با ورود تکفیری‌ها و داعشی‌ها به خاک سوریه، تروریسم ضد دولتی در سوریه تقویت شده و آن‌گاه ترکیه هرگز نمی‌تواند این بدنامی را از خود دور کند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار