سردار سپهر:

انگلیسی‌ها قصد داشتند ایران را به هندوستان دوم تبدیل کنند

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: ده‌ها سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در جریان نهضت ضد استعماری تنباکو، انگلیسی‌ها درصدد ایجاد هندوستان دومی برای خود بودند.
کد خبر: ۱۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰ - 04February 2014

انگلیسی‌ها قصد داشتند ایران را به هندوستان دوم تبدیل کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر، معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، در گردهمایی سیاسی رزمندگان ستاد نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دین گریزی و دین ستیزی جهان غرب و شرق گفت: یکی از مهمترین مؤلفههای تعیین کننده و تأثیرگذار در این مقطع نقش برجسته و تاریخی روحانیت شیعه در شکلگیری تحولات تاریخی ایران و مبارزه مستمر با استعمار و جبهه استکبار و ظلم بود.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: دهها سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در جریان نهضت ضد استعماری تنباکو، انگلیسی ها درصدد ایجاد هندوستان دومی برای خود بودند.
 
وی افزود: استعمارگران به دنبال مقاصد شومی در ایران بودند، اما هوشیاری مرجعیت همیشه در صحنه شیعه و صدور فتوای تاریخی حرمت استعمال توتون و تنباکو طراحی آنان را نقش برآب کرد.
 
سردار سپهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عرصه مأموریت سپاه در سه جبهه جنگ سخت، نیمه سخت امنیتی و همچنین جنگ نرم فرهنگی، موفقیت در این عرصهها را مستلزم رعایت الزامات پاسداری دانست.
 
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه، در تبین الزامات پاسداری تصریح کرد: تعمیق معنویت، دینداری، تعبد به شریعت، پیروی توأم با بصیرت از راه امام و رهبری، بصیرت نافذ، ابهامزدایی و مقابله با شبههافکنی و همچنین هوشمندی و عمل به هنگام، به اندازه و به موقع از جمله الزامات پاسداری است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار