اعزام دانش آموزان رزنی به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه رزن از اعزام 134 نفر از دانش‎آموزان بخش سردرود رزن به مناطق عملیاتی غرب خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ - 16October 2016

اعزام دانش آموزان رزنی به اردوی راهیان نوربه گزارش دفاع پرس از همدان، ابوالفضل برات‎ زاده با بیان اینکه بیش از 134 نفر از دانش ‌آموزان بخش سردرود به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده ‎اند، اظهار داشت: دانش ‌آموزان مقطع دوم متوسطه با سه دستگاه اتوبوس به مدت دو روز از مناطق عملیاتی غرب دیدن خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: دانش ‎آموزان در این برنامه از مناطق عملیاتی و یادمان‎ های شهدای تنگه مرصاد، پادگان توحید، پادگان ابوذر، تپه‎ های بازی دراز (یادمان شهید شیرودی) بازدید خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن هدف از برگزاری اردوی راهیان نور در مناطق غرب را آشنایی جوانان و نوجوانان با اهداف و راه شهیدان دانست و ادامه داد: مناطق عملیاتی غرب همچون جنوب زیارتگاه خیل عظیمی از عاشقان و پیروان راه شهیدان است.

وی با بیان اینکه اقتدار و امنیت امروز کشورمان مدیون رشادت ‎ها و از خود گذشتگی شهیدان است، خاطرنشان کرد: وظیفه امروز ما تبیین سیره و رفتار شهیدان و حفظ آرمان‌ های انقلاب اسلامی است.

برات ‏‌زاده بر ایجاد الگو و انگیزه برای دانش ‌آموزان از طریق اعزام به مناطق عملیاتی و آشنایی با سیره شهدا نیز تاکید کرد و استمرار این برنامه ‎ها و غنی‎ سازی محتوای آنها را در پیشبرد امور بسیار موثر دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار