امام جمعه بجنورد:

دفاع مقدس قله معرفت و غیرت مردم ایران اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به تلاش دشمن برای گسست نسل ها اشاره کرد و گفت: دشمن نمی خواهد نسل جوان به نقطه درخشان، قله معرفت و غیرت مردم ایران یعنی دفاع مقدس پیوند بخورد.
کد خبر: ۱۰۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ - 16October 2016

به گزارش دفاع پرس از خراسان شمالی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دومین اجلاسیه کنگره 3 هزار شهید خراسان شمالی در جمع طلاب، دانشجویان و اساتید حوزه و دانشگاه استان با بیان اینکه دشمن می خواهد بین دانشجو و روحانی فاصله بیاندازد، اظهار داشت: خراسان شمالی 72 طلبه شهید در کنار اساتید دانشگاه و دانشجویان شهید دارد و این به معنای عملی شدن وحدت حوزه و دانشگاه در جبهه های حق علیه باطل است.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: همه کنار سفره شهدا نشسته ایم، حوزوی، دانشگاهی، شیعه و سنی و همه باید برای تداوم راه شهدا احساس مسئولیت کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تاکید کرد: این وحدت حوزه و دانشگاه در عرصه جنگ نرم هم ادامه خواهد داشت چرا که اگر این دو گروه با هم باشند و سالم و صالح، جامعه دینی دلپذیر و صالح خواهد شد.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: پیام ها، وصیت نامه ها، آرمان ها و سبک زندگی شهدا در جامعه مطرح شود تا روحیه و فرهنگ جهاد و شهادت در کشور با نشاط بماند.

وی با بیان ایکه نگذاریم رنگ شهادت کمرنگ شود، افزود: باید تلاش شود عطر شهادت و فضای عطرآگینی که این روزها، استان را معطر کرده است، همیشه باقی بماند.

وی گفت: دشمن در پی ایجاد فاصله و جدایی بین دو گروه حوزوی و دانشگاهی در کشور است، اما ما با وحدت حوزه و دانشگاه در عرصه های جنگ و تهاجم، دست شیاطین را قطع خواهیم کرد.

 وی بیان کرد: ما در این اجلاسیه دوباره عهد می بندیم که راه شهدا را با درس خواندن، تهذیب نفس، مهارت افزایی برای خدمت بیشتر به جامعه دینی راست قامت ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها