مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

خدمت به فرهنگ ایثار و شهادت توفیق بسیار بزرگی است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: خدمت به فرهنگ ایثار و شهادت توفیق بسیار بزرگی است که نصیبمان شده است و با تمام توان با جدیت اینکار را دنبال می کنیم.
کد خبر: ۱۰۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵ - 19October 2016

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار عزت اله جعفری مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی و هیئت همراه با حضور در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی و نثار فاتحه بر ارواح طیبه شهدای گمنام، ضمن تبریک و تهنیت انتصاب سردار تیموری به سمت مدیر کلی آن اداره، توفیقات روزافزون الهی را برای وی و همکارانش در انجام مأموریت هایشان مسئلت کرد.

 
خدمت به فرهنگ ایثار و شهادت ، توفیق بسیار بزرگی است 

سردار جعفری با اشاره به اینکه سردار تیموری از یادگاران دوران دفاع مقدس می باشد و بحمدالله دارای سابقه درخشانی هستند خاطر نشان کرد: خدمت به فرهنگ ایثار و شهادت توفیق بسیار بزرگی است که نصیبمان شده است و با تمام توان اینکار را با جدیت دنبال می کنیم.

 سردار جعفری در ادامه گزارشی از اقدامات و فعالیت های بعمل آمده در اداره کل حفظ آثار آذربایجان شرقی نیز ارائه داد.

 سرتیپ دوم پاسدار محسن تیموری ، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی نیز ضمن قدردانی از حضور سردار جعفری و هیئت همراه خاطرنشان کرد : امیدوارم با همکاری و همفکری ، کار های ماندگار و فاخری انجام دهیم و انشاءا... خاطرات ، دلاوریها و ایثار گریهای رزمندگان اسلام را با سرعت هرچه بیشتر ثبت ، ضبط و تبیین نماییم.
 
خدمت به فرهنگ ایثار و شهادت ، توفیق بسیار بزرگی است

سردار تیموری با اشاره به اینکه مأموریت ذاتی ما انجام کار های فاخر و اثر گذار برای شهدای والا مقام است، افزود : اینکار را با دقت ، سرعت و تمام توان انجام خواهیم داد.

 گفتنی است در این دیدار ، جناب سرهنگ قاسمی (معاون اداری و پشتیبانی) ، تقی خلفاپور ( معاون تحقیقات و پژوهش ) ، صمد علی بیگلو ( معاون روابط عمومی و تبلیغات ) از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار