ششمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت-13/ حجت الاسلام آل هاشم:

مهمترین هدف رزمایش نهاجا؛ ارتقای آمادگی برای مقابله با تهدیدات است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی با حضور در منطقه رزمایش نهاجا مهمترین هدف این رزمایش را ارتقای آمادگی دفاعی برای مقابله با تهدیدات عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ - 19October 2016
مهمترین هدف رزمایش نهاجا؛ ارتقای آمادگی برای مقابله با تهدیدات استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد علی آل هاشم» رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در منطقه رزمایش نهاجا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با دشمنان و تهدیدهای احتمالی آنها، اظهار داشت: الحمدلله نیروهای مسلح ما روز به روز و با توجه به فرامین الهی و تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا از آمادگی بیشتری برخوردار می‌شوند.

وی در ادامه افزود: رزمایش بزرگ اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت که توسط نیروی هوایی برگزار می‌شود در راستای همین آمادگی‌ها است. رزمایشی که دوستان ما را امیدوار و دشمنان‌مان را ناامید می‌کند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین گفت: اینگونه رزمایش‌ها قطعاً در روحیه کارکنان نیروی هوایی بویژه خلبانان جوان این نیرو تأثیر بسزایی داشته و آنها را در جهت آمادگی پایدار یاری می‌کند.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: مقام معظم رهبری در دیدار سال گذشته خود با رئیس جمهور یکی از کشورهای همسایه فرمودند: تنها راه دفع شر استکبار و صهیونیسم فاسد، ایستادگی و مقاوت است که البته این ایستادگی الزاماتی دارد که یکی از آنها آمادگی نیروهای مسلح است.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار