اولین یادواره شهدای رضوی برگزار می‌شود

اولین یادواره شهدای آستان قدس رضوی همزمان با سالروز شهادت «امام زین العابدین(ع)، ششم آبان، در جوار بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ - 20October 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «محمد امین توکلی زاده» مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی با اعلام این خبر، گفت: با توجه به تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی در زمینه تجلیل از خانواده معزز شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، این یادواره در روز ششم آبان ماه در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان برگزار می شود.

وی، تولید محتواهای فرهنگی و رسانه ای مرتبط با شهدای آستان قدس رضوی را به عنوان یکی از فعالیت های این یادواره عنوان کرد و افزود: مقرر شده است برای معرفی شهدا فیلم های مستند کوتاهی تولید شود که فرایند اجرایی این کار از حدود یک ماه قبل آغاز شده و هم چنان ادامه دارد. علاوه بر این یک نماهنگ ویژه نیز با موضوع شهدای آستان قدس رضوی در حال تولید است.

توکلی زاده همچنین از انتشار کتاب معرفی شهدای دانشگاه علوم اسلامی رضوی به مناسبت این یادواره خبر داد و گفت: این کتاب که تحت عنوان «مجاوران خورشید» منتشر خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی افزود: ویژه نامه اولین یادواره شهدای آستان قدس رضوی شامل معرفی تمامی شهدای این نهاد نیز در حال تولید است و همزمان با این یادواره منتشر خواهد شد.
 
منبع: حوزه نیوز

نظر شما
پربیننده ها