سردار رحیمی خبر داد؛

انهدام 2 باند بزرگ مواد مخدر در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پليس در درگيری مسلحانه با سوداگران مرگ، ضمن انهدام 2 باند بزرگ، يک تُن و 937 کيلو مواد مخدر را کشف و چهار قاچاقچی را دستگير کردند.
کد خبر: ۱۰۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ - 22October 2016
انهدام 2 باند بزرگ مواد مخدر در جنوب شرق کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسين رحيمی» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشريح جزئيات دقيق اين خبر گفت: مأموران انتظامي شهرستان های ايرانشهر، سراوان و مهرستان يک باند بزرگ قاچاقيان مسلح را که با استفاده از خودروها و موتورسيکلت های کوهستانی اقدام به جا به جايی مواد مخدر در محورهای فرعی جنوب استان می کردند، شناسايی کردند.

وی افزود: پس از چند هفته اقدامات اطلاعاتی، شب گذشته مأموران پليس اعضاي اين باند را که با استفاده از سه دستگاه خودرو وانت و دو دستگاه موتور سيکلت اقدام به جابه جايی مواد مخدر می کردند، شناسايي کرده که سوداگران مرگ با مشاهده ماموران به صورت مسلحانه با آنها درگير شدند.

اين مقام ارشد انتظامی تصريح کرد: پس از حدود يک ساعت درگيری مسلحانه، قاچاقچيان مسلح که توان مقابله با يگان های عملياتی پليس را نداشتند با به جا گذاشتن سه دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسيکلت از محل متواری شده و مأموران در پاکسازي منطقه، موفق به کشف يک تن و 518 کيلوترياک شدند.

سردار رحيمي به عمليات موفق ديگر پليس بر عليه سوداگران مرگ اشاره کرد و گفت: در اين عمليات، مأموران انتظامی شهرستان زاهدان و زهک، ضمن توقيف دو دستگاه خودرو سواری و دستگيری چهار قاچاقچي موفق به کشف 206 کيلو ترياک، 197 کيلو هروئين و 16 کيلو شيشه شدند.

فرمانده انتظامی سيستان و بلوچستان در پايان خاطرنشان کرد: نيروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط اين استان پهناور اجازه نخواهد داد که سوداگران مرگ به اهداف پليد خود برسند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها