تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم «محمد مرادی» توسط حجت الاسلام آل هاشم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در اصفهان از خانواده شهید مدافع حرم آجا، ستوان سوم «محمد مردادی» تجلیل و قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ - 22October 2016
تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم «محمد مرادی» توسط حجت الاسلام آل هاشمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز با حضور در مرکز آموزش توپخانه اصفهان(مراتو) نیروی زمینی طی مراسمی که در سالن همایش های این مرکز و با حضور امیر جهادی، ارشد نظامی آجا و جمعی از روحانیون و مسئولین ارتش در اصفهان برگزار شد از خانواده شهید ستوانسوم «محمد مرادی» تجلیل کرد.

وی در این مراسم تکریم خانواده شهدا را با ارزش و مهم دانست و تآکید کرد: تجلیل از فداکاری و ایثارگری والدین معظم شهدا، همسران و فرزندان آنان باعث می شود تا یاد و خاطره شهدای سرافراز اسلام همواره زنده بماند.

گفتنی است شهید ستوان سوم محمد مرادی به منظور عملیات مستشاری از گروه ۲۲ توپخانه شهرضا برای یک مأموریت ۴۵ روزه به سوریه اعزام شد که به دست نیروهای تکفیری به فیض شهادت نائل آمد.

وی نخستین شهید ارتش در استان اصفهان بود. این شهید بزرگوار متولد ۲۹ شهریور ۱۳۵۹ است و دو فرزند به نام های علی اکبر و اباالفضل دارد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار