محمد هوشیاری:

پخش نماهنگ عاشورا در اربعین/ سری سوم مستند زندگی «سلحشور» تولید می‌شود

نماهنگ «عاشورا» با محوریت قیام عاشورای حسینی برای پخش در اربعین تولید شد.
کد خبر: ۱۰۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ - 22October 2016
پخش نماهنگ عاشورا در اربعین/ سری سوم مستند زندگی «سلحشور» تولید می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «محمد هوشیاری» از ساخت نماهنگی با موضوع واقعه عاشورا خبر داد که قرار است هم‌زمان با اربعین حسینی از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش شود.

تهیه کننده و کارگردان مجموعه تلویزیونی «به رنگ آفتاب» ادامه داد: بعد از مدتی کار روی موزیک ویدئوی «به رنگ آفتاب» سرانجام به یک خروجی قابل قبول و موفق رسیدیم که امیدوارم مورد پسند مخاطبان نیز واقع شود. خواننده و آهنگساز این اثر امید هوشیاری است که خواننده تیتراژ سری دوم «به رنگ آفتاب» نیز بوده است.

محمد هوشیاری همچنین درباره مستند «بنده فیلمسازم اما...» نیز توضیح داد: پخش این ویژه برنامه همزمان با وفات مرحوم فرج ا... سلحشور از شبکه‌های مختلف تلویزیون به واقع خلاصه‌ای از این مجموعه بود و این برنامه در ٣ قسمت در بخش‌هایی متنوع و با حضور شخصیت‌های برجسته و بین الملل در حوزه‌های مختلف تهیه شده و ان‌شاءالله در سالروز وفات ایشان پخش خواهد شد.

وی در پایان از ساخت سریالی با نام «کریدور» خبر داد و گفت: حدود یک سال است در حال برگزاری جلسات متعدد، برنامه ریزی و تحقیقات یک مجموعه سریال داستانی جذاب و بدیع و یک مجموعه مستند ترکیبی به نام «کریدور» هستیم که در حال حاضر در مراحل ابتدایی به سر می‌برد.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار