فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

شهدا مایه عزت و سرافرازی کشور هستند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه این توطئه‌ها سربلند است و این شهدا باعث عزت و سرافرازی کشور هستند.
کد خبر: ۱۰۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ - 22October 2016

به گزارش دفاع پرس از همدان، سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه در جمع فرماندهان و ارکان مدیریتی بسیج حوزه مقاومت امام صادق (ع) شهر بهار با اشاره به اهمیت نهج البلاغه، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و تاکیدات امام (ره) و رهبری، قرآن در قشرهای مختلف به شکل روخوانی، روانخوانی، تجوید و حفظ مطرح بوده و همچنین در سخنرانی ‌ها ارائه می‌شد اما نکته‌ ای که مقام معظم رهبری و امام(ره) به آن تأکید کردند بحث نهج البلاغه است.

وی در ادامه افزود: ما باید زمینه ‌ای را در سپاه، بسیج و جامعه فراهم کنیم که نهج البلاغه‌خوانی در سطوح و قشرهای مختلف همانند تلاوت قرآن رایج شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه بسیجی باید بصیرت کامل داشته باشد، بیان کرد: بصیرت یعنی راه ‌شناسی، هدف‌ شناسی و دشمن ‌شناسی و ما هستیم که باید دنبال این عمل برویم چرا که نیاز و ویژگی یک بسیجی بصیرت است.

سردار ابوحمزه تأکید کرد: شیطان کردار های زشت را در نظر زیبا جلوه می‌دهد و هرکسی که از درون تحت تاثیر وسوسه‌ های شیطان قرار بگیرد، هر کار شیطانی را خوب توجیه می‌ کند و نظر به درستی کار دارد و اعمال و رفتار ها شیطانی خواهد شد.

وی هم چنین گفت: در موضوع برجام دولت دو یا سه سال وقت گذاشت ولی امروز نتیجه این است که آمریکایی‌ ها مطرح می‌ کنند اگر به دنبال حل مشکل تحریم هستید باید جمهوری اسلامی در بحث مقاومت عقب‌ نشینی کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که «اگر شما این را نیز بپذیرید، دوباره موضوع دیگری مطرح می‌کنند که شما باید در بحث حقوق بشر آن چیزی که ما می‌گوییم را بپذیرید و...»، ادامه داد: نقش شیطان این است و اینکه ما می‌ گوییم آمریکا شیطان بزرگ است و شعار «مرگ برآمریکا» می‌دهیم به خاطر این افکار و اندیشه غلط آنها است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که ما به دوران قبل از انقلاب برنگردیم و شرایط رژیم منحوس پهلوی را نپذیریم آمریکایی‌ ها رابطه درستی را با ما نخواهند داشت و آنها همین را می‌ خواهند.

ابوحمزه با اشاره به انتخابات اظهار داشت: نکته مهمی که باید ما به آن توجه داشته باشیم روز های مناظره دو کاندیدا و انتخابات آمریکا است، چه حزب جمهوری‌ خواه و چه حزب دموکرات پیروز شود هیچ اتفاقی در دولت‌ مردان آمریکا در بحث جنایات و ظلم و افکار آنها نسبت به ایران و سایر کشور ها رخ نخواهد داد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان ابراز داشت: جنگ ‌هایی که در برخی کشور ها رخ می ‌دهد ریشه آن اعتماد به آمریکا است و امروز آمریکایی ‌ها از شرایط به وجود آمده به ویژه در سوریه حداکثر استفاده را می‌ کنند.

وی با اشاره به نقش شهدای مدافع حرم و تدابیر مقام معظم رهبری گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه این توطئه‌ها سربلند است و این شهدا باعث عزت و سرافرازی کشور هستند.

ابوحمزه اظهار داشت: اولین و مهم‌ترین وظیفه ای که بر دوش ما است داشتن شناخت کامل از اسلام ناب است که ارکان اساسی آن عقلانیت، معنویت و عدالت است.

وی با بیان اینکه بسیجی باید مطالعه داشته باشد، گفت: اگر بسیجی و هر فرد دیگری می‌ خواهد اسلام را بشناسد باید مکتب امام (ره)، شهید مطهری، قرائتی و سایر بزرگان را مطالعه کند.

ابوحمزه با اشاره به نقش فضای مجازی بیان کرد: فضای مجازی هم محسنات دارد و هم معایب و اگر در راستای صحیح استفاده کنیم منفعت دارد و اگر به صورت ناصحیح باشد خسران است.

وی خاطرنشان کرد: این ما هستیم که باید هوشیاری کامل داشته باشیم چرا که در فضای مجازی و حقیقی گناه هیچ فرقی ندارد و گناه، گناه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار