سومین یادواره ۶۰ شهید منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه برگزار شد

سومین یادواره ۶۰ شهید عاشورایی منطقه چهارم ندسا با حضور فرماندهان، مسئولین و جمعی از کارکنان منطقه و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ائمه جمعه، فرمانداران و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی در مسجد امام حسین(ع) ستاد این منطقه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴ - 05February 2014

سومین یادواره ۶۰ شهید منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "عبودزاده" از سرداران سپاه اسلام و جانباز و رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در این مراسم طی سخنانی گفت: امروز ما هرچه داریم از برکت خون این شهیدان والامقام است و ما تنها کاری که میتوانیم در قبال آنان انجام دهیم این است که یاد و خاطره آنان را گرامی داشته و ادامه دهنده راه آن بزرگواران باشیم.

سردار عبودزاده ضمن بیان خاطراتی از دوران ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: افتخار ما پاسداران حریم ولایت این است که بسیجی هستیم و پشت سر ولایت حرکت میکنیم و امیدواریم که خداوند این افتخار نصیبمان کند که بتوانیم به عنوان یک سرباز کوچک مقام عظمای ولایت در این نظام مقدس تا پایان عمر افتخار خدمتگزاری داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش رهبری حضرت امام راحل در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: الحمدالله امروز نیز جانشین خلف امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری سکاندار این انقلاب و نظام هستند و تا زمانی که سایه ولایت بر سر ما باشد استکبار جهانی و یاوه گویان و دشمنان این نظام راه به جایی نبرده و پیروزی از آن ملت ایران است.

در پایان این یادواره از چند خانواده شهید منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با با اهدا لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار