از سوی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش انجام شد؛

تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم ارتش در اصفهان

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در اصفهان از خانواده شهیدستوانسوم محمد مردادی، یکی از شهدای مدافع حرم آجا در این شهر تجلیل و قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ - 22October 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم امروز با حضور در مرکز آموزش توپخانه اصفهان(مراتو) نیروی زمینی طی مراسمی که در سالن همایش های این مرکز و با حضور امیر سرتیپ جهادی، ارشد نظامی آجا و جمعی از روحانیون و مسئولین ارتش در اصفهان حضور داشتند از خانواده شهید ستوانسوم محمد مرادی، تجلیل کرد.
 
نماینده ولی فقیه در ارتش در این مراسم تکریم خانواده شهدا را با ارزش و مهم دانست و تآکید کرد: تجلیل از فداکاری و ایثارگری والدین معظم شهدا، همسران و فرزندان آنان باعث می شود تا یاد و خاطره شهدای سرافراز اسلام همواره زنده بماند.
 
بر اساس این گزارش، شهید ستوان سوم محمد مرادی به منظور عملیات مستشاری از گروه ۲۲ توپخانه شهرضا برای یک مأموریت ۴۵ روزه به سوریه اعزام شد که سرانجام در آخرین ماموریت این رزمنده مدافع حریم اهل‌بیت به دست نیروهای تکفیری به فیض شهادت نائل آمد.
 
وی نخستین شهید ارتش در استان اصفهان بود، این شهید بزرگوار متولد ۲۹ شهریور ۱۳۵۹ است و دو فرزند به نام های علی اکبر و اباالفضل دارد.
 
منبع:ایسنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار