سردار کمالی:

مدت خدمت سربازی تا پایان سال اعلام خواهد شد

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سربازانی که دارای مدرک کار‌شناسی و بالا‌تر هستند می‌توانند با انجام و ارائه پروژه‌های تحقیقاتی از ۲ ماه تا کل مدت خدمت سربازی از کسر خدمت برخوردار شوند.
کد خبر: ۱۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۱ - 05February 2014

مدت خدمت سربازی تا پایان سال اعلام خواهد شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پلیس، سردار "موسی کمالی" جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص واجدین شرایط استفاده از تسهیلات کسر خدمت ایثارگری والدین در سال ۹۰ اظهار داشت: کسر خدمتهای ایثارگری از سال ۹۱ متوقف شده لذا تنها متولدین سال ۷۲ به قبل، که تا پایان سال ۹۰ واجد شرایط بهرهمندی از این امتیاز بودهاند و تاکنون بدلیل معافیت تحصیلی وارد غیبت نشدهاند، میتوانند از این تسهیلات استفاده نمایند وهمچنین در سال آینده نیز با همین شرایط اجرا خواهد شد.

وی در مورد افزایش مدت خدمت سربازی گفت: افزایش احتمالی مدت خدمت سربازی و یا کاهش برخی از کسر خدمتها از جمله کسر خدمت مناطق محروم، بد وآب وهوا و مرزی و یا کسر خدمت بسیج نیازبه بررسی بیشتر داشته و انشاالله تا پایان سال تصمیم نهایی ستادکل نیروهای مسلح اعلام خواهد شد.

سردار کمالی گفت: سربازانی که دارای مدرک کارشناسی و بالاتر هستند میتوانند با انجام و ارائه پروژههای تحقیقاتی از ۲ ماه تا کل مدت خدمت سربازی از کسر خدمت برخوردار شوند.

این مقام مسئول به خبرنگار این پایگاه در خصوص استحقاق سبد کالا دولت به سربازان متاهل گفت: سربازان متاهل در صورتیکه به عنوان سرپرست خانواده از یارانه نقدی بهره مندند میتوانند سبد کالا اهدایی دولت را دریافت نمایند.

وی باتاکید به جوانان مبنی براینکه به شایعات توجه نکنند و برابر قوانین و مقررات موجود خدمت سربازی را انجام دهندگفت: در مورد خبرهای مربوط به خدمت سربازی صرفا به اطلاعیههای ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا توجه نمایند.

سردارکمالی در پایان تاکید نمود که: مشمولان منتظر معافیتهای جدید و یا کسر خدمت، کاهش مدت خدمت و یا فروش خدمت سربازی نباشند و به موقع نسبت به تعیین تکلیف خدمتی خود اقدام نمایند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار