سردار دهقان:

ملت ایران با تکیه بر دانش بومی مسیر رشد را ادامه می دهد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ملت ما به هیچ عنوان از خواسته به‌حق خود در بهره‌مندی از دانش و انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای دست نخواهد کشید.
کد خبر: ۱۰۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵ - 05February 2014

ملت ایران با تکیه بر دانش بومی مسیر رشد را ادامه می دهد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح ضمن دیدار و گفتوگو با مدیران و کارشناسان از بخشهای مختلف این سازمان بازدید کرد.

سردار دهقان در ادامه این بازدید ضمن حضور در جمع نمازگزاران، طی سخنانی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در تشریح ابعاد گوناگون انقلاب و برکات این حرکت عظیم مردمی به رهبری امام فرزانه گفت: ستیزهجویی با ارزشهای ملی و مردمی، مخدوش ساختن هویت دینی و وابستگی همهجانبه رژیم منحوس پهلوی به اجانب را میتوان از جمله مصادیق بارز حکومت ستمشاهی پیش از انقلاب اسلامی برشمرد.

وی افزود: حکومت خودکامه و ضد مردمی پهلوی با تحقیر مردم همواره سعی بر شکستن صلابت ندای مظلومانه و آزادی خواهانه جامعه داشت؛ لیکن ملت ما به رهبری پیامبرگونه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه این توفیق را یافت تا نسل کنونی و نسلهای بعدی در فضایی روحانی زندگی کنند.

سردار دهقان حاکمیت مردم بر سرنوشت خود را از مهمترین ارزشهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: ملت ما در سایه نظام اسلامی به قلههای رفیع و ارزشمند توانمندی ملی، اقتدار و افتخار دست یافتهاند.

وزیر دفاع با اشاره به اینکه ملت ایران نظام سلطه جهانی را به چالش کشیده و این ملت امروزه بعنوان الگویی شایسته برای جهانیان تبدیل شده است، اظهار داشت: دشمنی و کینهتوزی استکبار جهانی علیه نظام ما همواره با هدف نابودی و ایجاد خلل در پیمودن مسیر شکوفایی و رشد امت سلحشور ایران ادامه داشته است.

سردار دهقان گفت: ملت ایران به برکت انقلاب و رهبریهای مقام معظم رهبری و با تکیه بر دانش و یافتههای بومی خود توانسته است مسیر رشد و پیشرفت را ادامه دهد و دشمنان را به این باور برساند که نمیتوانند سد و مانع راه تعالی و توسعه ایران اسلامی باشند.

دهقان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه ایران اسلامی از خطوط بر حق نظام بر سر مسئله هستهای عدول نخواهد کرد، گفت: ملت ما به هیچ عنوان از خواسته بحق خود در بهرهمندی از دانش و انرژی صلحآمیز هستهای دست نخواهد کشید.

نظر شما
پربیننده ها