اجمالی/ حجت‌الاسلام پورمحمدی:

اجرای حق، سرمایه انقلاب اسلامی است

وزیر دادگستری گفت: امروز باید گفتمان مبتنی بر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را عرضه کنیم و انقلاب اسلامی در کانون تمدن بشری قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳ - 05February 2014

اجرای حق، سرمایه انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام و المسلمین "مصطفی پورمحمدی" وزیر دادگستری بعد از ظهر امروز در گردهمایی حقوقدانان بسیجی کشور در دانشگاه تهران ضمن پاسداشت یاد و خاطره روزهای پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: جریان انقلاب اسلامی در حوزه مادی فتح وسیعی از مفاهیم، ارزشها، شعارها و آرمانها است و در حوزه معنوی، جغرافیای دینی و فرهنگی و فراتر از آن را پوشش میدهد.

وی با اشاره به دفاع جمهوری اسلامی از حقوق ملل مظلوم جهان در عرصههای مختلف در دهههای گذشته تصریح کرد: مسیر انقلاب، مسیر دشواری است و تاکنون این انقلاب با دستاوردهای بزرگ و متعالی همراه بوده است.

پورمحمدی با اشاره به آیه شریفه "جاء الحق و زهق الباطل" گفت: انقلاب اسلامی بر پایه همین آیه شکل گرفت و این شعارها تابلو انقلاب اسلامی در طول سی و پنج سال گذشته بوده است. انقلاب اسلامی بر محور حق شکل گرفت و سرمایه انقلاب اسلامی اجرای حق بوده است.

وزیر دادگستری حرکت پیامبران در طول تاریخ را امتداد مسیر حق توصیف کرد و تاکید کرد: میدان چالش انقلاب اسلامی در طول چند سال گذشته گسترش پیدا کرده است و ابعاد جامع انقلاب اسلامی باعث شده است انگیزه دشمنان برای مقابله با انقلاب افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید گفتمان مبتنی بر آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی را عرضه کنیم و انقلاب اسلامی در کانون تمدن بشری قرار دارد.

وزیر دادگستری در بخش دیگری از صحبت های خود پیرامون توافق هسته ای گفت: در حال حاضر توافق هسته ای هیچ احتیاجی به بررسی مجلس ندارد، ولی در صورتی که بخواهد یک توافق ویژه در مسئله هسته ای صورت گیرد نیاز به بررسی مجلس شورای اسلامی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار