درخواست فرزند شهید مدافع حرم و پاسخ کارشناس صدا و سیما

در پیامی، مهدی زاده ­اکبر یادگار اولین شهید کاشمری مدافع حرم از کارشناس مذهبی صدا و سیما درخواستی کرد که این کارشناس مذهبی این درخواست و پاسخ خود را در کانال شخصی­ اش منتشر کرد.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۱ - 25October 2016

به گزارش دفاع پرس از مشهد، حجت­ الاسلام و المسلمین محمدرضا رنجبر کارشناس مذهبی صدا و سیمای جمهوری اسلامی و برنامه سمت خدا در شبکه 3 سیما، در سفر خود به کاشمر با مهدی زاده ­اکبر فرزند اولین شهید مدافع حرم کاشمر «شهید علی­زاده­ اکبر» دیدار می­ کند که پس از این دیدار، این فرزند شهید پیامی را برای این کارشناس مذهبی ارسال می­ کند و وی نیز به مهدی زاده ­اکبر در کانال شخصی خود پاسخ می­ دهد که در این فرصت به درخواست فرزند شهید مدافع حرم و پاسخ حجت­ الاسلام و المسلمین رنجبر اشاره خواهیم کرد.

سلام و عرض ادب به حضور همه مخاطبین خوب و نازنین، شب گذشته در کاشمر بعد از منبر نوجوان نجیبی با چهره­ ای معصومانه آمد و خود رامعرفی کرد که فرزند یکی از شهدای مدافع حرم است.

امشب برایم پیامی فرستاد

پیام فرزند شهید زاده­ اکبر

سلام حاج آقا

با عرض پوزش، لطفا در صورت امکان این تصاویر رو(تصویر شهید علی زاده ­اکبر) در کانال درج کنید.

حاج‌آقا پدرم خیلی خیلی خیلی مظلومند.

پاسخ

سلام، چشم حتماً. به شرطی که ما را دعا کنی.

چون در کانال چیزی جز مطالبی که از پیش وعده کرده ­ایم مطلب دیگری نمی­ گذاریم، اما به احترام خودت که بسیار عزیز و نازنینی ؛ و به احترام پدرت که آرامش و عزت­مان رهین رشادت ­های او و امثال اوست تا بیست چهار ساعت هیچ مطلبی جز تصویر ناز او نمی­ گذارم و برایش تلاوتی از آیات قرار می­ دهم که بسیار آیات دلنشینی است و چه زیبا تلاوت شده است و در حقیقت شرح احوال او و پاکبازان دیگر در عالم بالاست و از همه هم می­ خواهم که به یاد پدرت بشنوند و برای روح بلند و آسمانی­ اش فاتحه ­ای بخوانند و هم برای آرامش و تسلای خاطر نازکت دعا کنند.

یادشان زمزمه نیمه شب مستان باد

تا نگویند که از یاد فراموشانند

لازم به ذکر است پاسدار شهید علی­ زاده ­اکبر متولد 4 خردادماه 1355، جمعی تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) که در 28 مردادماه سال1392 در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها