فرمانده تیپ 82 صاحب‌الامر(عج) قزوین:

دشمن به خود اجازه کوچک‌ترین تعرض به خاک ایران را نمی‌دهد

فرمانده تیپ 82 صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در مرزهای آبی، زمینی و هوایی از امنیت بالایی برخوردار بوده و دشمنان به خود اجازه نمی‌دهند کوچک‌ترین تعرضی به این کشور و نظام داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ - 24October 2016

به گزارش دفاع پرس از قزوین، هاشم آذربایجانی در یادواره شهدای اخوان عظیمیان و 64 شهید ورزشکار استان قزوین که ظهر امروز در هنرستان شهیدان اخوان عظیمیان شهر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: شهدا و مادران آنان در مکتب امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) تربیت شدند که توانستند در دفاع از این مرز و بوم از خودگذشتگی کنند.

وی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم جامعه در هشت سال دفاع مقدس افزود: هشت سال دفاع مقدس متعلق به قشر خاصی نبود بلکه اقشار مختلف مردم جامعه در این حماسه حضوری فعال داشتند.

فرمانده تیپ 82 صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: افرادی هم که در آن دوران توان حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را نداشتند، پشت جبهه‌ها هم فعال بودند.

آذربایجانی با اشاره به امنیت پایداری که در جمهوری اسلامی ایران برقرار است، ادامه داد: امنیت پایداری که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، به برکت خون شهدا، ایثارگری جانبازان و خانواده معظم شهدا است.

وی عنوان کرد: در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی وضعیت داخلی کشور همانند وضعیت فعلی کشورهایی همچون عراق و سوریه متزلزل بود و هرازگاهی در یکی از نقاط کشور شاهد انفجار و آشوب بودیم.

فرمانده تیپ 82 صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: به همت جوانان پرشور و انقلابی در آن دوران موفق شدیم اوضاع کشور را ساماندهی کرده و از هیچ تلاشی در پیروزی رساندن انقلاب و حفظ آن دریغ نکردیم، به گونه‌ای که بیش از 220 هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

آذربایجانی با بیان اینکه امنیت پایدار نتیجه جانفشانی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، گفت: جانفشانی شهدا موجب شد که امروز تمام آحاد مردم در آرامش و امنیت زندگی کرده و شاهد یک امنیت پایدار در نقاط مختلف کشور باشیم.

وی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در مرزهای آبی، زمینی و هوایی از امنیت بالایی برخوردار بوده و دشمنان به خود اجازه نمی‌دهند کوچک‌ترین تعرضی به این کشور و نظام کنند.

فرمانده تیپ 82 صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به امنیت مرزهای آبی ایران اسلامی افزود: وضعیت امنیتی مرزهای ایران اسلامی به مرحله‌ای رسیده که در مرزها از خود دفاع نمی‌کنیم بلکه کیلومترها دورتر از مرزهای آبی ایران اسلامی در حال دفاع از این مرز و بوم هستیم.

آذربایجانی اضافه کرد: تنها مسیر آبی که تمام دنیا موظف هستند در آن مسیر فارسی صحبت کنند، تنگه هرمز است زیرا فقط کشتی‌هایی که مسؤولان آن به فارسی صحبت کنند اجازه ورود به آب‌های خلیج فارس را دارند و این نشان از اوج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آب‌های خلیج فارس دارد.

وی خاطرنشان کرد: در مرزهای هوایی هم به امنیت بسیار بالایی دست پیدا کرده‌ایم و به دلیل سرعت عمل بالای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این حوزه هیچ یک از دشمنان نظام به خود اجازه نمی‌دهند به مرزهای هوایی ایران اسلامی تعرض کنند، زیرا می‌دانند که در مدت زمان بسیار کوتاهی پاسخ کوبنده‌ای دریافت می‌کنند.

فرمانده تیپ 82 صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به وضعیت مرزهای زمینی ایران اسلامی یادآور شد: در حال حاضر خط مقدم مرزهای زمینی ایران اسلامی هم کیلومترها دورتر از مرزبندی‌های کشوری است و هرگز اجازه نمی‌دهیم دشمنان خود را به مرزهای این کشور مقدس نزدیک کنند.

در ادامه این یادواره صلح جو عضو شورای شهر قزوین در سخنانی گفت: زنده نگه داشتن ياد شهدا يك ارزشي است الگوي شهداي هشت سال دفاع مقدس اهل بيت بود كه باعث مي شد جان خود را در راه اسلام فدا كنند.

وی افزود: رزمندگان جان خود را براي حريم از ولايت خدا كردند ـ شهداي هشت سال دفاع مقدس از فرمايشات ولي فقيه و رهنمود هاي ايشان پيروي كردند كه به سر منزل مقصود رسيدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها