رییس جمهور در جمع مردم خمین:

ملت ایران وامدار خمین و فرزند خمین است

رییس جمهور در جمع مردم خمین گفت: ملت ما وامدار خمین و فرزند آن، امام خمینی (ره) است و ما وظیفه سنگینی نسبت به این شهر داریم.
کد خبر: ۱۰۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ - 24October 2016

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، حجت الاسلام حسن روحانی صبح امروز با حضور در ورزشگاه شهید مطهری، با اشاره به میزان اعتبارات در نظر گرفته شده در سی و دومین سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی و شهر خمین اظهار داشت: در ارتباط با بحث راه های شهرستان خمین در این سفر مقرر شد میزان 10میلیارد تومان در خصوص راه اصلی خمین به محلات، و نزدیک به 14 میلیارد تومان در بحث مربوط به باند دوم الیگودرز به خمین اختصاص داده شد و همچنین 22میلیارد تومان به جای گزینی بیمارستان امام خمینی این شهر تخصیص یافت.

وی افزود: اجرایی کردن دو طرح ایجاد پتروشیمی و احداث کارخانه خودروسازی در شهرستان خمین از جمله طرح های مهمی است که دولت همه تلاش و حمایت خود را برای اجرای آن می‌کند.

رییس جمهور تصریح کرد: در ارتباط با آب آشامیدنی این شهر قدم های خوبی برداشته شده و امیدواریم بتوانیم آب سالم و باکیفیت را در اختیار مردم قرار دهیم.

حجت الاسلام روحانی در جمع مردم خمین گفت: ملت ما وامدار خمین و فرزند آن امام خمینی (ره) است و ما وظیفه سنگینی نسبت به این شهر داریم.

خبر در حال تکمیل است...
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار