حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم:

امام خمینی(ره) احیاگرسبک زندگی دینی در دنیای معاصر بود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که به برکت وجود امام خمینی(ره) محقق شد به ترویج سبک زندگی اسلامی پرداخت و آن را احیاگر کرد.
کد خبر: ۱۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰ - 06February 2014

امام خمینی(ره) احیاگرسبک زندگی دینی در دنیای معاصر بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در مراسم افتتاح مسجد امام حسین(ع) پادگان شهید ابوذر کهریزک با اشاره به دستاوردهای انقلاب در 35 سال گذشته، مرور بر تحولات این سه دهه و مقایسه  آن با گذشته را از جمله اقداماتی دانست که می تواند نسل جدید را با واقعیت ایران قبل و بعد از انقلاب بهتر آشنا کند.
 
وی با بیان اینکه برنامه های دین اسلام به برکت این انقلاب احیا و اجرایی شد، خاطرنشان کرد: گسترش محافل دینی، استقبال از برگزاری مراسم اعتکاف از سوی جوانان، ارتقاء منزلت و شان زن، تربیت افراد معتقد و انقلابی و تحول در سینما، کتاب، گسترش فرهنگ عاشورا و مهدویت از جمله ارزشهایی است که به برکت هدایت های پیامبر گونه امام راحل احیا شدند.
 
نماینده ولی فقیه در ارتش با طرح این پرسش که «چقدر توانستهایم در بحث مطالبه رهبرفرزانه انقلاب در طرح حفاظ قرآن موفق عمل کنیم؟خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما در نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای افقی که معظم له در بحث تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم، ترسیم نموده اند، قدم های خوبی برداشته ایم که البته باید بیشتر تلاش کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه خاطر نشان کرد: قرآن امروز به برکت امام(ره) و عنایت مقام معظم رهبری به صحنه اجتماع آمده و معنویت را برای جامعه اسلامی به ارمغان آورده است.
وی در پایان تاکید کرد:خدا را شاکریم که بعد از امام خمینی(ره) همان راه، با همان صلابت، توسط مقام معظم رهبری ادامه یافته  و امیداریم این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل شود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار