فرمانده سپاه ناحیه کبودرآهنگ خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای شهرستان کبودرآهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودرآهنگ گفت: یادواره شهدای پنجم آبان سال 57، شهدای گردان 157 امام حسین(ع) و 639 شهید شهرستان کبودرآهنگ برگزار می‌‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ - 25October 2016

به گزارش دفاع پرس از همدان، سرهنگ محمود بداغی با اشاره به اهداف برگزاری این یادواره، اظهار داشت: برگزاری چنین یادواره‌ هایی در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت، تبیین مجاهدت ‌های شهدا در عرصه دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدا و همچنین معرفی شهدا به جامعه و مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ تصریح کرد: جامعه امروز ما خواستار ترویج فرهنگ شهید و شهادت است چرا که این فرهنگ همان فرهنگ ایثار، از خود گذشتگی، حمایت و دفاع از ولایت است.

وی ادامه داد: این یادواره با سخنرانی سردار اسماعیل کوثری از فرماندهان دفاع مقدس و با مداحی حاج سید محسن بنی فاطمه برگزار می شود.

بداغی ابراز داشت: در سال جاری چندین یادواره شهرستانی از جمله یادواره شهید شاخص سال برگزار شده و برگزاری این یادواره‌ ها تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در معرفی و تلاش شهدای پنجم آبان تلاش‌ های بسیاری صورت گرفته، تاکید کرد: امروز جوانان ما به الگوهای برتر نیازمند هستند و شهدا نیز می توانند بهترین الگو برای جوانان باشند که در این راستا باید رسانه ‌های شهرستان در بحث معرفی شهدا به جوانان تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها