با حضور رئیس شورای شهر تهران؛

یادواره شهدای بسیج مسجد امیرالمومنین همدان برگزار می‌شود

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد امیرالمومنین (ع) همدان گفت: هم زمان با دهه دوم محرم، هجدهمین یادواره 83 شهید والامقام بسیج مسجد امیرالمومنین و منطقه کوی صدف همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ - 26October 2016

به گزارش دفاع پرس از همدان، حسین قره‌باغی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و به ویژه هشت هزار شهید استان همدان، اظهار داشت: یادواره شهدای بسیج مسجد امیرالمومنین همدان هجده سال است که با سخنرانی مسئولین کشوری و لشکری برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به حضور خانواده های معظم و معزز شهدا در این مراسم معنوی، افزود: مهندس مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران به عنوان سخنران هجدهمین یادواره در این مراسم حضور خواهد داشت.

قره‌باغی تصریح کرد: در هفده یادواره گذشته یک شهید به عنوان شهید شاخص یادواره معرفی می شد که امسال نیز از این امر مستثنی نبوده و با توجه به اینکه سردار شهید علیرضا شمسی پور از فرماندهان سابق پایگاه بسیج این مسجد بوده است یادواره امسال با محوریت این شهید کرانقدر برگزار خواهد شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد امیرالمومنین (ع) همدان تاکید کرد: برگزاری چنین برنامه هایی بدون شک باعث ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی خصوصا در میان قشر جوان می شود.

حسین قره باغی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه «زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» ادامه داد: همه ما همواره باید به یاد داشته باشیم که آسایش و امنیت امروز ما مدیون خون پاک شهداست.

وی در پایان همچنین خاطرنشان کرد: از برنامه های جانبی یادواره هجدهم می توان به خاطره گویی توسط یادگاران دوران دفاع مقدس، مداحی و مرثیه سرایی و پخش کلیپ با مضمون معرفی 83 شهید مسجد امیرالمومنین و شهدای مدافع حرم استان اشاره کرد.

گفتنی است هجدهمین یادواره شهدای بسیج مسجد امیرالمومنین (ع) و منطقه کوی صدف همدان از ساعت 20 روز پنج شنبه مورخ 6 آبان 95  با حضور اقشار مختلف مردم شریف و ولایت مدار همدان در محل مسجد امیرالمومنین واقع در خیابان صدف برگزار می شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار