مدیر جمعیت هلال احمر استان ايلام خبر داد؛

استفاده از پایگاه ثابت، سیار و موقت امداد و نجات جاده ای در سراسر ایلام

مدیر جمعیت هلال احمر استان ايلام عنوان كرد: پایگاه ثابت، سیار و موقت امداد و نجات جاده ای در سراسر استان برای پیاده روی اربعین بر پا است
کد خبر: ۱۱۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ - 26October 2016

به گزارش دفاع پرس از ایلام ،سلیمانی  مدیركل جمعیت هلال احمر استان ايلام اظهار داشت: تمهیدات اندیشیده شده برای راهپيمايي بزرگ اربعین راتشريح كرد و اظهار داشت: هلال احمر متولی کمیته "امداد و نجات" در ستاد اربعین استان است که در راستای رسیدن به اهداف این کمیته 23 پایگاه ثابت، سیار و موقت امداد و نجات جاده ای در سراسر استان بر پا است و تمرکز این پایگاه ها محور ایلام - مهران است.

مدیر جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: در صورت نیاز و تراکم ترافیکی بیش از ظرفیت محور جاده ایلام - مهران ،زائران  از مسیر جاده ملکشاهی به سمت مهران عبور داده میشوند.

 وی افزود: طرح عملیاتی اربعین از 20 آبان ماه تا 10 آذر ماه ادامه دارد که در این ایام از استانهای مرکزی، همدان و لرستان کمک هايي دريافت مي شود.

 سلیمانی با اشاره به استقرار بالگرد ها در استان گفت : ٣ فروند بالگرد در ایلام و یک فروند در مهران مستقر می شوند که در بحث حوادث احتمالی برای سرعت در انتقال مصدومین مورد استفاده قرار میگیرند.

  مدیر جمعیت هلال احمر استان در رابطه با اسکان اضطراری خاطر نشان کرد: متولی اسکان اضطراری کمیته مشارکت های مردمی است؛  که در بازگشت بیشترین نیاز به آن احساس خواهد شد، با کمک هلال احمر و بر اساس وظیفه ذاتی اش این اسکان ها آماده سازی شده اند و تمامی امکانات ابتدایی همانند:  پتو، موکت و ... در این ستاد ها تعبیه شده اند.

  سلیمانی تصریح کرد: در روزهای گذشته جلسات هماهنگی متشکل از شورای مدیران هلال احمر استان، روسای ادارات شهرستانها، مدیران و معاونین استان برگزار و در این جلسات مباحث نهایی برنامه های اربعین مطرح شد.

 مدیر جمعیت هلال احمر استان با توجه به قرارگاه مرکزی هلال احمر گفت: این قرارگاه در شهر مهران دایر و معاون سازمان امداد و نجات نیز در این قرارگاه مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار