مدرسه شهید فولادی بم افتتاح شد

با حضور استاندار کرمان خیر مدرسه ساز، دبستان سردار شهید ناصر فولادی در بم افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ - 29October 2016

به گزارش دفاع پرس از کرمان، صبح امروز با حضور استاندار کرمان، جمعی از مدیران کل استان و نماینده بم در مجلس شورای اسلامی، دبستان پسرانه شهید فولادی که توسط خیر مدرسه‌ساز علیرضا رزم‌حسینی ساخته شده، افتتاح شد.

در آیین استاندار کرمان گفت: پرورش از آموزش مهمتر است، افرادی را داریم که سواد خواندن و نوشتن هم ندارند، اما در رشته‌های تخصصی سواد زیادی دارند.

وی بیان داشت: مدارس محل پرورش است و شهدای ما با دست خالی رفتند و جان‌شان را گذاشتند تا کشور به دست ما ساخته شود، امنیت امروزمان به برکت خون شهدا به وجود آمده است.

علیرضا رزم حسینی ادامه داد: شهید ناصر فولادی دانش‌آموز با استعدادی بود و از زمانی که بخشدار جبالبارز شد، کار آبادانی را آغاز کرد.

همچنین حجت‌الاسلام قاسم دانشی در مراسم افتتاحیه دبستان سردار شهید ناصر فولادی از استاندار کرمان برای احداث این مدرسه تقدیر کرد.

دانشی اظهار داشت: سال گذشته که به این مدرسه آمدیم، این جا یک مدرسه کانکسی بود که استاندار از وضعیت موجود نگران شدند و قول احداث مدرسه را دادند و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

امام جمعه بم افزود: این مدرسه به نام سردار شهید بزرگواری احداث شده که معلمان باید به زندگی‌نامه این شهید توجه کنند.

وی با اشاره به مناسبت 13 آبان ادامه داد: شهید فولادی از شهدایی است که در دوران دانشجویی در تسخیر لانه جاسوسی نقش داشت.

دانشی با بیان اینکه شهدا دل از دنیا کنده بودند و پیام بزرگی برای ما دارند، عنوان کرد: پیام آنها مدیریت جهادی است و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز مدرسه‌سازی را جهاد می‌دانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار