استاندار زنجان:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام است

استاندار زنجان نیروی انتظامی را مظهر اقتدار نظام دانست و گفت: این اقتدار برای نیروی انتظامی مشروع است، چرا که مردم با دیدن چهره نیروی انتظامی احساس امنیت کرده و مجرمان و تبهکاران احساس ناامنی می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ - 30October 2016

به گزارش دفاع پرس از زنجان، اسدالله درویش‌امیری در آئین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی استان زنجان، اظهار داشت: پلیس نخستین جمعی است که با مردم سر و کار دارد.

وی به گزارش ارائه شده توسط فرماندهی انتظامی استان زنجان اشاره و اضافه کرد: بر اساس این گزارش نیروی انتظامی استان زنجان با بیش از یک ‌میلیون نفر از مردم در ارتباط بوده است که این حجم از ارتباط را هیچ دستگاهی با مردم ندارد و در واقع نیروی انتظامی پیشگام ارتباط با مردم است به لحاظ ماموریت‌های ذاتی که دارد از جمله در برقراری امنیت پیشگام ارتباط با مردم به شمار می‌رود.

استاندار زنجان نیروی انتظامی را مظهر اقتدار نظام دانست و افزود: این اقتدار برای نیروی انتظامی مشروع است، چرا که مردم با دیدن چهره نیروی انتظامی احساس امنیت می‌کنند و مجرمان و تبهکاران احساس ناامنی می‌نمایند.

درویش‌امیری تاکید کرد: نگاه به پلیس احساس امنیت را به مردم می‌دهد و این احساس مشروعیت و قدرت پلیس موجی از تحسین و تقدیر را در بین مردم به وجود می‌آورد، چرا که اگر پلیس قدرت نداشته باشد، امنیت مردم خدشه‌دار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مبانی اقتدار پلیس در نظام اسلامی خادم مردم بودن در تامین امنیت برای آن‌ها است، از این رو همه باید به تقویت امنیت داخلی کمک کنند، چرا که گسترش امنیت داخلی آرامش مردم را به همراه دارد.

انتهای پیام/

استاندار زنجان امنیت را مثل هوا دانست و ابراز کرد: اگر آلودگی هوا نفس کشیدن را مشکل می‌کند، عدم وجود امنیت هم آرامش را از بین می‌برد.

درویش امیری با تاکید بر تلاش برای حفظ و بقای امنیت داخلی تصریح کرد: باید از امنیت حفاظت شود، از این رو برقراری و حفظ امنیت در اولویت کاری نیروی انتظامی قرار دارد.

وی به تفاوت‌های به وجود آمده در تعریف امنیت اشاره و تاکید کرد: با توجه به این تفاوت‌ها نیروی انتظامی باید به برقراری و تقویت همه بخش‌های امنیت توجه کند.

استاندار زنجان یکی از راه‌کارهای برقراری امنیت را تکریم مردم اعلام کرد و گفت: مردم در صورت احساس تکریم، ضمن احساس امنیت با پلیس همراهی می‌کنند، امری که برای تبهکاران برعکس خواهد بود.

درویش‌امیری با ابراز خرسندی از زندگی در پایتخت شور و شعور حسینی ابراز امیدواری کرد، از عزاداری شورانگیز مردم زنجان درس گرفته شود، چرا‌که در این عزاداری‌ها شعوری وجود دارد که یکی از نشانه‌های آن عدم استفاده از ادوات ساخته شده در چین است.

وی با تاکید بر اینکه استان زنجان یکی از سه استان برتر کشور در شاخص امنیت محسوب می‌شود، اضافه کرد: برخورداری از شاخصه‌هایی مانند معنویت در بین مردم استان، در کسب این رتبه دخیل بوده است.

استاندار زنجان تاکید کرد: سهم عمده امنیت موجود در استان زنجان نتیجه روح بلند مردم استان و درک صحیح و همراهی آن‌‌ها است.

درویش‌امیری با تاکید بر اینکه پلیس در استان زنجان خوشنام است، ابراز کرد: هر چند ایراداتی هم وجود دارد ولی این ایرادات با استفاده از تدبیر قابلیت حل شدن دارد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار