با پرداخت هزینه اکران‌فیلم انجام شد؛

جذب مخاطب فیلم‌های دفاع‌مقدس به همت یک زوج پزشک در گناباد

جعفر قناعتی برادر شهید «محمدعلی قناعتی» و همسرش اکرم فرهمند فرزند شهید «محمدحسین فرهمند» که از پزشکان باتجربه گناباد هستند در راستای ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت هزینه اکران فیلم‌های دفاع‌مقدس در سینماشهر گناباد را در برخی از سانس‌های اکران پرداخت کردند و این اقدام آنان با استقبال بی‌نظیر همشهریان گنابادی روبه‌رو شده است.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶ - 30October 2016
به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، ایثار و شهادت یکی از غنی‌ترین گنجینه‌های فرهنگ اسلامی و شیعی است که جلوه‌های اعجاب‌انگیز آن در طول سال‌های انقلاب و دفاع‌مقدس به روشنی آشکار و شگرف‌ترین و عظیم‌ترین صحنه‌های از خودگذشتگی انسان‌ها در آن تبلور یافت.

اشاعه و گسترش فرهنگ ارزشی ایثار، جهاد و شهادت در کنار نقش کلیدی جوانان در دوران پرافتخار دفاع‌مقدس در شرایط کنونی جامعه و تهاجم‌فرهنگی دشمن بسیار ضروری است چراکه توجه به این فرهنگ و تلاش در راستای ترویج آن سبب بیداری و آگاهی جامعه بویژه جوانان نسبت به این مقوله مهم می‌شود.

درهمین راستا جعفر قناعتی برادر شهید «محمدعلی قناعتی» و همسر وی اکرم فرهمند فرزند شهید «محمدحسین فرهمند» که از پزشکان باتجربه گناباد هستند در راستای ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت هزینه اکران فیلم‌های دفاع‌مقدس در سینماشهر گناباد را در برخی از سانس‌های اکران پرداخت کردند که این اقدام این زوج پزشک، با استقبال بی‌نظیر همشهریان گنابادی روبه‌رو شده است.

قناعتی در گفت‌وگویی درخصوص هدف از این اقدام فرهنگی گفت: دفاع‌مقدس یادآور رشادت‌های غیور مردانی است که بدون هیچ چشم‌داشتی به دنیا در راه حفظ انقلاب‌اسلامی جانفشانی کردند و بدون شک امنیت و ثبات کنونی ایران‌اسلامی در منطقه پرتلاطم غرب آسیا مرهون ایستادگی ها و ازخودگذشتگی های شهدا و ایثارگران می‌باشد.

وی اظهارکرد: لذا وظیفه تک تک مردم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه بویژه جوانان است که با توجه به اینکه بنده و همسرم جزو خانواده شهدا هستیم این وظیفه را در خود دو چندان احساس کردیم تا به سهم خود ترویج‌دهنده این فرهنگ والا در بین مردم باشیم.

قناعتی ادامه‌داد: با کمک همسرم زمینه بهره‌مندی رایگان مردم از اکران فیلم‌های دفاع‌مقدس از جمله اروند، شیار ۱۴۳ و اخراجی‌ها را در برخی از سانس‌های اکران این فیلم‌ها فراهم شده است و همچنان در استمرار این اقدام فرهنگی کوشا خواهم بود.

گفتنی است شهید محمدعلی قناعتی از شهدای سبزوار و شهید محمدحسین فرهمند نیز از شهدای روستای درزاب بجستان در دوران دفاع‌مقدس هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار