با هدف گرامیداشت 225 شهید دانش ­آموز نیشابور؛

یادواره همکلاسی آسمانی در نیشابور برگزار شد

همزمان با هفته بسیج ­دانش ­آموزی و به منظور گرامیداشت سالروز شهادت دانش ­آموز شهید محمد حسین فهمیده و 225 شهید دانش ­آموز نیشابور مراسم یادبودی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸ - 30October 2016
به گزارش دفاع پرس از نیشابور، به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج ­دانش ­آموزی و به منظور گرامیداشت سالروز شهادت دانش ­آموز شهید محمد حسین فهمیده و 225 شهید دانش ­آموز نیشابور مراسم یادبودی با عنوان همکلاسی آسمانی در فرهنگسرای سیمرغ برگزار شد.

سردار حسن انجیدنی از یادگاران دفاع مقدس در این مراسم با گرامیداشت یادوخاطره شهید فهمیده گفت: بصیرت در هر زمان به یاری انسان می ­آید، چه در زمان جنگ و چه در زمان صلح باشد.

وی با بیان اینکه اقدام شهید فهمیده حاصل بصیرت وی بود افزود: کار شهید فهمیده بر اساس شانس و احساس نبود که بگوید زیر تانک بروم، بلکه بصیرت شهید فهمیده بود که سبب انجام چنین کاری شد.انجیدنی گفت: شهدا دارای بصیرت والا بودند که از امام راحل(ره) آن را آموختند.وی در ادامه به بیان خاطراتی از دوران اسارت و کارهای بزرگ دانش ­آموزان بسیجی در دوران دفاع مقدس پرداخت و عنوان داشت: پیرو راه شهدا باشید و به این سربند بسیجی دانش آموزی که به پیشانی دارید مفتخر باشید و همیشه در این خط بمانید تا بصیر باشید.انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها