دبیر همایش استانی نماز:

دومین همایش استانی نماز در بوشهر برگزار می‌شود

دبیر همایش استانی نماز گفت: دومین همایش یک روزه نماز به صورت استانی در بوشهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ - 01November 2016

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، سعید زرین‌فر در نشست اعضای ستاد همایش نماز استان بوشهر با بیان اینکه هر سال اجلاس سراسری نماز با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، اظهار داشت: در راستای برگزاری این اجلاس سراسری نماز در استان‌ها همایش استانی نماز برگزار می‌شود تا نقش تاثیرگذار این اجلاس بیشتر نمود کند.

وی با بیان اینکه برای برگزاری همایش استانی نماز در بوشهر سه کمیته تخصصی تشکیل شده است، گفت: کمیته‌های  تبلیغ و اجرا، مالی و پشتیبانی، علمی پژوهشی در ستاد برگزاری اجلاس اقامه نماز استان بوشهر تشکیل شده که با برنامه‌ریزی و هماهنگی برای برگزاری هرچه باشکو‌ه‌تر اجلاس نماز فعالیت می‌کنند.

دبیر همایش استانی نماز استان بوشهر با بیان اینکه همایش استانی نماز در بوشهر 19 آبان‌ماه برگزار می‌شود، افزود: در راستای بیست‌وپنجمین اجلاس سراسری نماز دومین همایش  استانی نماز 19 آبان‌ماه در بوشهر با موضوع نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

زرین‌فر تصریح کرد: در این همایش یکروزه ضمن ارائه مقالات و سخنرانی‌های علمی با موضوع نماز از فعالان و برترین‌های نماز دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تقدیر می‌شود.

وی گسترش فرهنگ نماز در جامعه را از اهداف مهم برگزاری همایش نماز دانست و افزود: تحقق منویات  رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجلاس سراسری سال‌های گذشته و بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در ترویج فرهنگ نماز از دیگر اهداف این همایش در استان است.

جانشین شورای اقامه نماز استان بوشهر از ارسال مقاله‌های علمی برای همایش استانی نماز در بوشهر خبرداد و بیان کرد: در همایش یاد شده  علاوه  بر اجرای برنامه‌های متنوع علمی و فرهنگی از فعالان ترویج فرهنگ اقامه نماز  تجلیل می‌شود.

زرین‌فر افزود: امید است بتوانیم با برگزاری همایش یاد شده راههای ترویج فرهنگ اقامه نماز در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی ارائه شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار