به مناسبت 13 آبان:

اجرای تریبون آزاد با موضوع 13 آبان در زنجان

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی استان زنجان از اجرای تریبون آزاد با موضوع 13 آبان خبر داد و گفت: اجرای تئاتر با موضوع استکبارستیزی نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است.
کد خبر: ۱۱۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ - 01November 2016

به گزارش دفاع پرس از زنجان، محمد رضاخانی اظهار داشت: همزمان با 13 آبان ماه برنامه‌های مختلفی در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه‌های دانش‌آموزی در شهرهای استان زنجان تصریح کرد: دعوت دانش‌آموزان برای حضور در راهپیمایی 13 آبان ماه مهم‌ترین برنامه این انجمن در استان است.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه استکبارستیزی در مدارس برپا می‌شود، اضافه کرد: نصب پوستر با موضوع استکبارستیزی از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

رضاخانی با اشاره به اجرای گروه سرود اتحادیه دانش‌آموزی ادامه داد: این گروه قبل و بعد از راهپیمایی سرود دسته جمعی موضوعی 13 آبان را اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به اجرای پویش ضد استکباری توسط دانش‌آموزان در این ایام اضافه کرد: نصب پوستر در سطح شهر از جمله اقدامات انجمن‌های اسلامی در این ایام است.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی استان زنجان از اجرای تریبون آزاد با موضوع 13 آبان نیز خبر داد و افزود: اجرای تئاتر با موضوع استکبارستیزی نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است.

رضاخانی با اشاره به اینکه در برنامه‌های این هفته ایجاد، تقویت و حفظ روحیه استکبارستیزی فضای دانش‌آموزی در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: نقش‌آفرینی و ایجاد ظرفیت در استفاده از توانایی‌های بالقوه دانش‌آموزان و حمایت از جنبش‌های ضد استکباری و ایجاد روحیه مقاومت و ایستادگی از دیگر اهداف این برنامه‌های روز استکبارستیزی است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های روز 13 آبان با محوریت «بدعهدی آمریکا» در برنامه‌های 13 آبان سال جاری مورد توجه مخاطبین قرار دارد، اظهار کرد: «آمریکا دیواری فروریختنی است، به این دیوار تکیه نکنید » شعار این برنامه‌ها است.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی استان زنجان با بیان اینکه این شعار به صورت همگانی و هماهنگ پس از ترجمه به زبان‌های مختلف، در قالب تراکت توسط دانش آموزان و اعضا انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تولید و حمل می‌شود، گفت: پوستر طراحی شده نیز در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها