بیانیه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان؛

نهال انقلاب اسلامی در اکثر کشورهای اسلامی سربرآورده/ چشم امید مستضعفان دنیا به ایران دوخته شده است

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در بیانیه به مناسبت ۱۳ آبان تاکید کرد: نهال انقلاب اسلامی ایران چنان شاخ و رگش گسترده شده که در اکثر کشورهای اسلامی سربرآورده است.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ - 01November 2016
نهال انقلاب اسلامی در اکثر کشورهای اسلامی سربرآورده/ چشم امید مستضعفان دنیا به ایران دوخته شده استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به مناسبت روز دانش آموز و ۱۳ آبان در بیانیه ای تاکید کرد: نهال انقلاب اسلامی ایران چنان شاخ و رگش گسترده شده است که در اکثر کشورهای اسلامی سربرآورده و پیش قراولان در لبنان، فلسطین، عراق، یمن، نیجریه و ... مشاهده می شود

متن این بیانیه به شرح زیر است: ملت بزرگ ایران روز ۱۳ آبان را  روز ملی استکبار ستیزی و روز دانش آموز نامگذاری کرد چون در ۱۳ آبان ۴۳ به دستور آمریکا، رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی از ایران به ترکیه تبعید و در ۱۳ آبان ۷۵ دانش آموزان انقلابی در حالی که شعار هیهات منا الذله سر می دادند در مقابل دانشگاه تهران به خاک و خون کشیده شدند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۳ آبان ۵۸ که آمریکا می خواست چون زمان دکتر مصدق در لانه جاسوسی توطئه کرده و انقلاب اسلامی را سرنگون سازد دانشجویان پیرو خط امام و رهبری نقشه های شوم آنها را نقش بر آب و پرده از چهره کریه آمریکا پائین کشیدند. فرهنگ فاسد آمریکا امروز در چهره دو نامزد ریاست جمهوری کلینتون از حزب دموکرات و ترامپ از حزب جمهوریخواه تبلور یافته که فساد و تقلب و داعش پروری و آدم کشی جزء برنامه روزمره آنها است.

بحمدالله نهال انقلاب اسلامی ایران چنان شاخ و رگش گسترده شده است که در اکثر کشورهای اسلامی سربرآورده و پیش قراولان در لبنان، فلسطین، عراق، یمن، نیجریه و ... مشاهده می شود امروز رسالت بزرگی بر دوش مردم انقلابی ایران اسلامی نهاده شده چون چشم امید مستضعفان دنیا به ایران دوخته شده است قدرت ایران امروز در انقلاب اسلامی است باید همه در احیای اسلام ناب محمدی از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

روز ۱۳ آبان جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی دوش بدوش مردم عزیز ایران با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل لانه جاسوسی آمریکا گردهم می آییم و با صدای رسا شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهیم داد.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها