به همت بسیج دانشجویی استان البرز برگزار می‌شود؛

برگزاری مناظره دانشجویی «چرا مرگ بر آمریکا» در البرز

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی استان البرز از برگزاری مناظره دانشجویی با عنوان «چرا مرگ بر آمریکا» در استان البرز خبر داد و گفت: این مناظره به مناسبت روز سیزده آبان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ - 01November 2016

به گزارش دفاع پرس از البرز، مصطفی حسنی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی است، اظهار داشت: این روز حماسه ساز، یادآور غیرت جوانان انقلابی آن زمان و روز خروش انقلابیون به لانه فساد و جاسوس خانه ی آمریکایی است.

وی افزود: ۱۳ آبان روز استکبارستیزی است و مسئله مبارزه به فرموده رهبر فرزانه انقلاب یک مسئله اساسی و برخاسته از تحلیل درست و حرف درست است. 

حسنی بیان کرد: بسیج دانشجویی به عنوان یکی از پیش قراولان جبهه ی مبارزه با استکبار با متابعت از مقتدای حکیم خود، همواره این روز را به خاطر داشته و جهت مجد آن برنامه ها وطرح های مختلفی را اجرا می کند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی البرز خاطر نشان کرد: امسال نیز دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان البرز در دانشگاه های خوارزمی، آزاد، محیط زیست، پیام نور و دیگر دانشگاه ها برنامه های متنوعی را به نمایش خواهند گذاشت. 

وی به برنامه های روز ۱۳ آبان که توسط دانشجویان در دانشگاه برگزار می شود اشاره و تصریح کرد: مناظره دانشجویی با عنوان «چرا مرگ بر آمریکا» و گفتگوی آزاد دانشجویی در دانشگاه آزاد کرج، پخش و بررسی فیلم «سیانور» با حضور مسعود فراستی در دانشگاه علوم پزشکی، سخنرانی و تریبون آزاد در دانشگاه خوارزمی و برنامه های مختلف از فعالیت دانشجویان بسیجی استان البرز است.

حسنی گفت: دانشجویان با حضور خود در این برنامه ها این روز ملّی را گرامی داشته و می توانند همواره نقش خود را به عنوان افسران جنگ نرم به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار