به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی؛

گردان سایبری بسیج دانش آموزی در زنجان تشکیل می‌شود

جانشین سپاه استان زنجان از تشکیل گردان سایبری بسیج دانش آموزی در هفته بسیج دانش آموزی خبر داد و گفت: برای مقابله با هجمه‌های دشمنان دانش آموزان باید به سلاح روز مجهز باشند.
کد خبر: ۱۱۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ - 01November 2016

 به گزارش دفاع پرس از زنجان، سرهنگ رضا حسینی در دیدار دانش آموزان بسیجی استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اظهار داشت: دانش آموزان نقش تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دوران دفاع مقدس داشتند.

وی با اشاره به اینکه 550 هزار دانش آموز در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند، افزود: 42 درصد کل رزمندگان اسلام را در جبهه حق علیه باطل دانش آموزان تشکیل می دادند.

این مسئول با بیان اینکه دفاع جانانه این قشر در دوران دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای شرکت کننده در جنگ موجب شد تا وجبی از خاک کشور به تسخیر دشمن در نیاید، تصریح کرد: بزرگترین افتخار نظام اسلامی از دست ندادن خاک وطن در این دوران محسوب می شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: امروز هم نقش جوانان در عرصه های مختلف تاثیرگذار بوده و ضروری است اهداف دشمنان به این قشر تبیین شود.

حسینی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا نقش جوانان زیر 18 سال را در تحولات کشور ایران کمرنگ کند، افزود: در برجام 2 نیز دشمن این هدف را دنبال می کند تا به اهداف خود نائل شود.

وی ادامه داد: امروز هم نوجوانان و جوانان در حوزه جنگ نرم دارای وظیفه هستند و همانگونه که رزمندگان دیروز اسلحه بر دست گرفته و به نبرد با دشمن رفتند به وظیفه خود در در عرصه جنگ نرم عمل کنند.

این مسئول با اشاره به قرار گرفتن در هفته بسیج دانش آموزی، افزود: برنامه های مختلفی با شعار ایمان، قلم و شجاعت در این هفته در استان زنجان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 17 حوزه دانش آموزی در استان زنجان فعال است، افزود: یک هزار و 70 واحد مقاومت بسیج نیز در استان فعالیت می کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه 109 هزار نفر به عنوان جامعه هدف بسیج دانش آموزی استان زنجان هستند، افزود: 75 هزار نفر از دانش آموزان استان عضو این نهاد مقدس در استان زنجان هستند.

حسینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 68 درصد دانش آموزان استان زنجان جذب بسیج دانش آموزی شده و فعالیت های خود را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه 400 حلقه صالحین در استان توسط دانش آموزان تشکیل شده است، اضافه کرد: 8 هزار و 900 نفر روز نیز در مرمت و بهسازی طرح هجرت 3 در سال جاری همکاری کرده اند.

این مسئول با اشاره به اعزام 3 هزار نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی غرب در قالب اردوهای راهیان نور، افزود: دانش آموزان همچنین در فضای مجازی، سایت ها و وبلاگ ها فعالیت دارند.

وی از تشکیل گردان سایبری بسیج دانش آموزی استان زنجان در هفته بسیج دانش آموزی خبر داد و گفت: برای مقابله با هجمه های دشمنان دانش آموزان باید به سلاح روز مجهز باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار