سردار مویدی در جمع خبرنگاران خبر داد

شناسایی و انهدام بزرگ‌ترین شبکه ورود و توزیع کوکایین در کشور

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: با ادامه اقدامات اطلاعاتی، عوامل اصلی شبکه و وارد کنندگان کوکائین از آمریکای جنوبی شناسایی و سرانجام در دی ماه سال جاری هنگام ورود به کشور با مقدار نزدیک به 20 کیلوگرم کوکائین در یک عملیات ضربتی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
کد خبر: ۱۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰ - 09February 2014

شناسایی و انهدام بزرگ‌ترین شبکه ورود و توزیع کوکایین در کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار علی مویدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور در حاشیه همایش روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور در جمع خبرنگاران در خصوص انهدام بزرگترین شبکه ورود و توزیع کوکائین در کشور اظهار کرد: 8 ماه پیش سرنخی به پلیس مبارزه با مواد مخدر در رابطه با فعالیت شبکهای در تهران و بعضی  از استانها در خصوص کوکائین گزارش شد که پس از 8 ماه فعالیت اطلاعاتی موفق شدند این شبکه را مورد ضربه قرار داده و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در ایران 20 کیلو کوکائین کشف شده است، افزود: این باند که "اسپایدر" نام داشت، بسیار پیچیده مخوف و مافیایی عمل میکردند که با تلاش اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر همه عناصر آن دستگیر شدند.

سردار مویدی تصریح کرد: تا به امروز گردش پول این شبکه بیش از 10 میلیارد از چند ماه گذشته بود و وجه آنها بیش از 4 میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: تا به امروز در ایران در این حجم و اندازه کشف کوکائین نداشتیم که امروز پلیس مبارزه با مواد مخدر توانست این شبکه را منهدم کرده و از بین ببرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور با بیان اینکه افراد باند، مواد را از آمریکایی جنوبی وارد میکردند گفت: خوشبختانه این افراد دستگیر شده فرصت توزیع  و پخش این مواد را پیدا نکردند و قبل از آن دستگیر شدند.

سردار مویدی یادآور شد: نزدیک به 10 نفر از این افراد دستگیر شدند و یک ملک آنها که بیش از 6 میلیارد تومان ارزش دارد ضبط شده است.

سردار مویدی گفت: امیدورام سایر دستگاهها هم همکاری لازم را برای دستگیری سرشاخههای دیگر را داشته باشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار