سرلشکر ایزدی:

دشمن بیش از هر زمانی در موقعیت ضعف قرار دارد/ انقلاب اسلامی با حضور مردم به راه خود ادامه می‌دهد

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا گفت: امروز دشمن بیش از هر زمانی در موقعیت ضعف و ناتوانی قرار دارد و به حول و قوه الهی، انقلاب اسلامی با همت و حضور گسترده مردم همچنان توفنده و با نشاط به راه خود ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۱۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۴ - 09February 2014

دشمن بیش از هر زمانی در موقعیت ضعف قرار دارد/ انقلاب اسلامی با حضور مردم به راه خود ادامه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، به مناسبت گرامیداشت بیستم بهمنماه، روز حفاظت اطلاعات و همچنین سالگرد عملیات غرورآفرین والفجر۸ همایشی با حضور سرلشکر "مصطفی ایزدی" معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا و جمعی از پاسداران، بسیجیان و پیشکسوتان دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی آیهها برگزار شد.

در این همایش سردار سرلشکر ایزدی با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و عملیات والفجر۸ و با تاکید بر نقش حفاظت اطلاعات در این عملیات گفت: در آن دوران هر رزمنده در هر جایگاهی که بود با تمام وجود، علاقه و ایمان کار میکرد و همدلی بین بچهها موج میزد؛ این یکی از رموز موفقیت ما در عملیاتها بود.

وی با اشاره به درسهایی که از دفاع مقدس میتوان گرفت، افزود: عزت انقلاب اسلامی در گروه وحدت و همدلی همه نیروهای مومن و وفادار انقلاب اسلامی است و به همین دلیل دشمن علیرغم تلاشهای وسیع خود نتوانسته آسیبی به انقلاب و کشور وارد کند.

ایزدی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب ارزشهاست، تصریح کرد: ما باید پاسدار اصول اساسی انقلاب باشیم و تا زمانی که در مسیر اصول و ارزشها و گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم، مطمئن باشید هیچ آسیبی به انقلاب وارد نخواهد شد.

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: انقلاب ما باید به انقلاب حضرت حجت(عج) منتهی و متصل شود و این با همت، فداکاری و ایثار و گذشت ما میسر میشود.

وی از همه پیشکسوتان دفاع مقدس خواست تا هرچه بیشتر آگاهی و بصیرت خود را ارتقا بخشند و همچنان نسبت به دفاع از اصول و ارزشهای انقلاب کوتاه نیایند.

سرلشکر ایزدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اضافه کرد: همانطور که ایشان فرمودند ما در اصول هرگز در مقابل دشمن کوتاه نخواهیم آمد. نرمش قهرمانانه به منزله تغییر در تاکتیکها است، نه تغییر در اصول و آرمانها. امروز دشمن بیش از هر زمانی در موقعیت ضعف و ناتوانی قرار دارد و به حول و قوه الهی انقلاب اسلامی با همت و حضور گسترده مردم همچنان توفنده و با نشاط به راه خود ادامه خواهد داد.

شایان ذکر است، در ابتدای این مراسم سردار غلامرضا احمدی، فرمانده سپاه امام رضا (ع) ضمن خیر مقدم به حاضرین به بیان خاطراتی از عملیات والفجر۸ پرداخت و یاد و خاطرهٔ شهیدان ۸ سال دفاع مقدس و روز حفاظت اطلاعات را گرامی داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار