سردار فضلی:

مردم ذره‌ای از دفاع از انقلاب عقب نمی‌نشینند/ دشمنان باید در حرف‌های خود تجدید نظر کنند

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین گفت: بی‌شک مردم با درایت و بصیرتی که دارند همواره از اسلام و انقلاب دفاع می‌کنند و ذره‌ای از این دفاع عقب نمی‌نشینند؛ دشمنان باید در حرف‌های خود تجدید تظر کنند.
کد خبر: ۱۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱ - 10February 2014

مردم ذره‌ای از دفاع از انقلاب عقب نمی‌نشینند/ دشمنان باید در حرف‌های خود تجدید نظر کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، یادواره شهید "بابارستمی" فرمانده عملیات سپاه خراسان، شهدای منطقهٔ رهورد و شهدای عشایر شهرستان قوچان با حضور سردار "علی فضلی" جانشین فرمانده بسیج مستضعفین، مسئولین، خانواده شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مهدیه قوچان برگزار شد.

سردار فضلی سخنان خود را با سلام به شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای بصیرت، شهدای بیداری اسلامی، شهدای هستهای و ۲۳هزار شهید خراسان آغاز کرد و افزود: ما به عشق شهدا و سمبل آنها شهید بابارستمی اینجا حاضر شدیم تا اسم ما را هم همچون شما ثبت و ضبط کنند.

وی با تبریک ایام الله دهه فجر، تصریح کرد: مردم ما تاریخ نوینی را که احیاگر نظام مقدس اسلامی بود را در سایه مجاهدت امام و یاران امام، علما و شهدا رقم زدند.

فضلی با بیان اینکه ما بر سر سفره انقلاب نشستهایم، خاطرنشان کرد: خونهای فراوانی پای این انقلاب فدا شده است و ما مدیون و بدهکار شهدا هستیم؛ شهدای عزیزی که دفاع و امنیت نظام را از آنها داریم. شهدا رفتند تا ما در جزیره امن جمهوری اسلامی ایران با امنیت زندگی کنیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنیهای استکبار در حوزههای فرهنگی، اجتماعی و امنیتی آغاز شد، تاکید کرد: معاندین و منافقین در یک روز ۷۴ ترور را انجام دادند. همچنین آنها قبل از جنگ درگیریهایی را در خوزستان آذربایجان شرقی، گنبد، سیستان و کردستان شکل دادند که اوج آنها در کردستان بود.

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین افزود: ضد انقلاب آنقدر جسارت به خرج داد که تعدادی از شهرهای کردستان را به اشغال خود در آورد، اما امام و مردم هم قسم شدند تا در دفاع از شهرهایی که خونهای زیادی پای آن ریخته شده از جان خود مایه گذشته و آنرا آزاد کنند.

وی با اشاره به خصوصیات شهید بابارستمی گفت: شهید بابارستمی بزرگ ما و دارای صلابت و تدبیر بود. این شهید در جریان غائله کردستان میگفت ما با ضدانقلاب میجنگیم و ذلت نمیپذیریم.

وی افزود: شهید بابارستمی و یارانش هرجا که حرف از دفاع از اسلام و نظام میشد، حضور چشمگیری داشتند. این شهید با اینکه فرمانده عملیات خراسان بود، میخواست انرژی و توان خود را در خطوط مقدم صرف کند.

سردار فضلی ضمن بازگو کردن حوادث و اتفاقات روزهای اولیه جنگ به خصوص ۳۹ روز ابتدایی، گفت: روزهای اول جنگ از همه جا آمده بودند و انگار همه خوزستانی بودند. همه دل دادند به این کلام امام که فرموده بودند هر عزیز رزمندهای که میتواند در مقابل دشمن بایستد باید جبهه برود و ایستادگی کند؛ رزمندگان نیز تا آخرین نفس در مقابل دشمنان متجاوز ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه مردم همواره آمادگی کامل و جامع در دفاع از شرف و قرآن و آیینشان دارند و پای اسلام ایستادهاند، تصریح کرد: بیشک مردم با درایت و بصیرتی که دارند همواره از اسلام و انقلاب دفاع میکنند و ذرهای از این دفاع عقب نمینشینند؛ دشمنان باید در حرفهای خود تجدید تظر کنند.

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مردم ایران با شکوهتر از سالهای قبل در راهیپیمایی ۲۲ بهمن شرکت میکنند، تاکید کرد: همانطور که دیروز مولایمان در جمع پرسنل نیروی هوایی بیانات مهمی را بیان فرمودند و مواضع نظان مقدس جمهوری اسلامی و وضعیت دشمن را روشن کردند، مردم با حضور پرشور در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگ زرینی در کارنامه خود میآفریند.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم حوزه مقاومت بسیج اصناف قوچان و سالن ورزشی این حوزه با حضور سردار فضلی افتتاح شد.

شایان ذکر است، شهرستان قوچان با تقدیم هزار شهید، دوهزار جانباز، ۱۵ آزاد و سیهزار رزمنده دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار