حجت‌الاسلام میرمحمدی تشریح کرد

نگرش جدید انقلاب اسلامی علت دشمنی ۳۵ ساله آمریکا

رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) گفت: حرکت بزرگی که توسط مردم شریف ایران به رهبری امام خمینی اتفاق افتاد یک تغییر بزرگ و فراگیر در عرصه جهانی در پایان هزاره دوم میلادی پدید آورد.
کد خبر: ۱۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶ - 10February 2014

نگرش جدید انقلاب اسلامی علت دشمنی ۳۵ ساله آمریکا

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "سید جمالالدین میرمحمدی" رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع)، در مراسم نکوداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در جمع پژوهشگران و اعضاء هیئت علمی این پژوهشگاه، اظهار کرد: وقوع انقلاب اسلامی ایران نگرش جدیدی را نسبت به انسان، جهان و مناسبات انسانی ایجاد کرد و در عرصه فکری، اعتقادی و سیاسی ایران اسلامی تحول بزرگی بود. به همین جهت است که دشمن در سی و چند سال گذشته هرگز دست از مبارزه با انقلاب اسلامی برنداشته است.

وی با توجه به تأثیرات بیرونی انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی اقتدار آمریکا، انگلیس و غرب را در مبانی سکولاریسم، لیبرالیسم و اومانسیم درهم شکست.

وی با توجه به خلق حماسه بزرگ انقلاب اسلامی که توسط امام راحل(ره) انجام شد، افزود: اگر از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمن نمیتواند این نظام را از مسیر خود منحرف کند به دلیل آن است که این انقلاب برگرفته از تعالیم الهی و برمبنای اصول و قواعد محکم اسلامی است.

رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) همچنین افزود: امام میخواست دولت کریمه ایجاد کند و بر ماست که الزامات دولت کریمه را رعایت کنیم و برای رعایت الزامات دولت کریمه حفظ روحیه جهادی و انقلابی و رسیدن به نصابهای مشخص علمی، سیاسی و دیگر زمینهها الزامی است زیرا اگر ما به این نصابها نرسیم همچنان دشمن به دشمنی خود ادامه میدهد.

وی در پایان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع همافران نیروی هوایی ارتش بیان داشت: همه مسئولان بایستی با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به فرصتهای درونی انقلاب بنگرند و از دشمنی دشمنان هرگز غافل نشوند.

نظر شما
پربیننده ها