محمد نوری:

"نشان دادن روحیه ضد استکباری ایرانیان" هدف اصلی مسابقه ساخت آدمک‌های استکبار

دبیر کمیته مردمی مبارزه با استکبار گفت: احیاء شعارهای انقلاب اسلامی از جمله «مرگ بر آمریکا» و عمل به سفارشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب در گسترش روحیه دشمن‌شناسی مردم، بخشی از دیگر اهداف مسابقه ساخت آدمک‌های استکبار است.
کد خبر: ۱۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲ - 10February 2014

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از بسیج، "محمد نوری" دبیر کمیته مردمی مبارزه با استکبار جهانی اظهارداشت: مسابقه ساخت آدمکهای استکبار هر سال در روز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار میشود و با توجه به انگیزه و شوق جوانان معمولا این مسابقه هر سال در سراسر کشور برگزار میشود. البته در برخی از سالهای به علت برخی مشکلات به صورت سراسری برگزار نشد ولی همواره این تمایل و انگیزه برای سراسری بودن این رویداد وجود داشته است.

وی افزود: اهداف ما از برگزاری این مسابقه نشان دادن روحیه ضد استکباری مردم مسلمان ایران بویژه جوانان کشورمان به دشمنان انقلاب اسلامی است. همچنین احیاء و استمرار شعارها و آرمانهای انقلاب اسلامی از جمله مرگ بر آمریکا و عمل به سفارشات معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب در گسترش روحیه دشمنشناسی مردم از دیگر اهدافی است که ما با برگزاری این مسابقه به دنبال آن هستیم.

دبیر کمیته مردمی مبارزه با استکبار خاطرنشان کرد: داوری این مسابقه در محل برگزاری راهپیمایی و در پایان مراسم با حضور ۵ نفر از داوران زبده هنرهای تجسمی به صورت کتبی و با امتیازدهی انجام میشود. محورهای اصلی داوری، برخورداری از محتوای مناسب، برخورداری از خلاقیت و هنر در اجرا و استفاده از وسایل و امکانات ارزان است.

نوری یادآور شد: بازتاب اصلی برگزاری این مسابقه را باید در روحیه و انگیزه خود شرکتکنندگان در مسابقه مشاهده کرد. این مسابقه به دلیل اهمیتاش هر سال مورد توجه رسانههای خارجی حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن قرار گرفته است و عکاسان زیادی از آن تصویر گرفتهاند و عکسهای آن را به دیگر نقاط جهان فرستادهاند.

نظر شما
پربیننده ها