حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم:

ارتش نشان داد که شایسته اعتماد امام (ره) و حمایت رهبری است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش نشان داد که شایسته اعتماد امام (ره) و حمایت رهبری است.
کد خبر: ۱۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰ - 10February 2014

ارتش نشان داد که شایسته اعتماد امام (ره) و حمایت رهبری است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام "سیدمحمدعلی آل هاشم" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان و فرماندهان هوانیروز در استان کرمان طی سخنانی به بررسی عوامل شکل گیری نهضت اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) پرداخت و خاطرنشان کرد: باید به ابعاد گوناگون انقلاب اسلامی ایران که از آن به عنوان معجزه قرن ۲۰ یاد می شود، بیشتر پرداخته شود تا نسل جوان به خوبی با آن آشنا شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی در ادامه به نقش ارتش به عنوان عامل تسریع کننده در پیروزی انقلاب اشاره و تأکید کرد: به جز فرماندهان معدود سر سپرده نظام پهلوی، بدنه ارتش بدنه بسیار سالمی بود که امام خمینی(ره) خوب آنها را شناخت و به همین دلیل بود که فرمودند: ارتش باید بماند.

وی با بیان اینکه امام(ره) شناخت خوبی نسبت به بدنه ارتش داشتند و به همین دلیل با زمزمههایی که خواستار انحلال ارتش بود مخالفت کردند تصریح کرد: در مقابل این اعتماد، ارتش نیز در ۸سال دفاع مقدس ثابت کرد که شایستگی اعتماد امام امت را داشت که ارتش را شجره طیبه و ارتش حزب الله نامیدند.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به ایثارگریهای رزمندگان ارتش در دوران انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: ارتش نشان داد که شایسته اعتماد امام(ره) و حمایت رهبری است.

گفتنی است در پایان این مراسم جمعی از خانوده معظم شهدای هوانیروز ارتش در استان کرمان تجلیل شدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار