امیر اسماعیلی خبر داد

رونمایی از دو سامانه موشکی و راداری جدید در رژه ۲۹ فروردین سال آینده

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) از رونمایی از دو سامانه جدید موشکی و راداری در ۲۹ فروردین سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴ - 11February 2014

رونمایی از دو سامانه موشکی و راداری جدید در رژه ۲۹ فروردین سال آینده

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس،، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیا(ص) با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، در جمع خبرنگاران، در مورد تحریم و فشار آمریکا و غرب علیه ملت ایران گفت: آنها تنها چیزی که نمیتوانند تحریم کنند، اراده ملت است و اراده ملت هم فقط استدلال و منطق است.

وی افزود: آنها آنچه که میخواهند بگویند، اسلام است و انرژی هستهای و موارد دیگر حرفهای بیخود و بیجهتی است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در ادامه افزود: آنچه تاکنون ثابت کردهایم، پیام صلح، اسلام خواهی و ظلم ستیزی بوده که در دل خانوادههای شهدا و جانبازان است.

امیر اسماعیلی در بخش دیگری از سخنانش به آخرین دستاوردهای نظامی در عرصههای موشکی و دفاعی اشاره کرد و گفت: ما همیشه در حال آزمایش موشک هستیم و هر آنچه که موشک داشته باشیم، مانند نسیم، خنک است اما برای دشمن مانند تیرهای سنگین و نهیب است که چشم و دلشان را کور میکند.

وی در ادامه از رونمایی جدیدترین دستاوردهای موشکی و راداری در روز ۲۹ فروردین و روز ارتش اشاره و تاکید کرد: ما در حال حاضر سامانه موشکی ارتفاع پایین در اختیار داریم که مراحل پایانی ساخت آن طی میشود، این سامانه در روز ۲۹ فروردین سال آینده رونمایی خواهد شد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ادامه داد: البته سامانه راداری و موشکی دیگری داریم که ویژگی آن برد تاکتیکی و کشف غیرفعال است.

امیر اسماعیلی در پایان در مورد تحرکات هواپیماهای بدون سرنشین بیگانه در مرزهای کشور خاطرنشان کرد: ما زمانی به این پهپادها اخطار میدهیم که به مرزها نزدیک شده باشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار