ستادكل نيروهاي‌مسلح: ايران درمقابل تهديدهاي دشمنان با اقتدارايستاده‌است

کد خبر: ۱۱۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۸۶ - ۲۲:۰۵ - 19September 2007

در اين بيانيه  آمده است: دشمنان انقلاب اسلامي بايد بدانند، نظام مقدس جمهوري اسلامي به بركت خون‌هاي پاكي كه در راه‌صيانت از انقلاب اسلامي ريخته‌شده، درمواجهه با تهديدهاي مختلف دشمنان كه هر از گاهي با بهانه‌هاي واهي بر تهديدات خود مي‌افزايند، هراسي به خود راه نمي‌دهد.

ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به اين كه تقارن هفته‌دفاع مقدس با ماه رمضان فضاي عمومي كشور را مانند دوران پر افتخار دفاع مقدس، عطرآگين كرده است، دفاع‌مقدس را روايت حماسه آفريني‌هاي نسلي عنوان كرد كه باعزم و اراده الهي براي اقامه حق و عدالت قيام كردند.

اين ستاد ، تصريح كرد: اكنون بيش از گذشته ، چهره واقعي ، مزدورانه و دروغين آمريكا ومتحدانش درمبارزه با تروريسم در افغانستان و سلاح‌هاي كشتار جمعي درعراق با كارنامه‌اي مملو از ددمنشي وچپاول سرمايه‌اين دوملت آشكارتر شده است.

ستاد كل نيروهاي مسلح ، تاكيد كرد "نظام جمهوري اسلامي ايران با عزت و اقتداروبهره‌گيري از تجارب و دستاوردهاي ارزشمند دوران هشت ساله دفاع مقدس ايستاده است تا از رهگذر آن ، راه سازندگي و توسعه همه جانبه كشور را با ايمان راسخ جوانان خود و انرژي دوچندان بپيمايد".

اين بيانيه‌تصريح دارد "درشرايطي كه هجمه وسيع دشمني‌هاي بدخواهان انقلاب اسلامي را شاهديم، برتمامي دست‌اندركاران ودلسوزان كشور با هرسليقه و گرايش سياسي، گرامي‌داشت دوران دفاع مقدس و تلاش براي اشاعه فرهنگ غني و حماسي آن به منظور حفظ و تداوم اصول انقلاب، تماميت ارضي و استقلال كشور ضروري است.

ستادكل نيروهاي مسلح باتاكيد بردرك تحولات منطقه وشرايط موجود، آمادگي اين ستاد، ارتش،سپاه، وزارت دفاع، نيروي انتظامي و بسيجيان را براي حراست از مرزهاي كشور دربرابر هرگونه تهديدات احتمالي، دفاع ازحريم انقلاب اسلامي و تحقق آرمان‌هاي والاي امام خميني (ره)اعلام كرد.

نظر شما
پربیننده ها