سردار آسودی خبر داد:

ابتکار سپاه در طراحی و تجهیز خودروهای" تبلیغات و کتابخانه سیار"

معاونت فرهنگی و تبلیغات حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: ۶دستگاه خودروی "تبلیغات و کتابخانه سیار" به عنوان ابتکار سپاه در امور تبلیغی و فرهنگی طراحی شده است.
کد خبر: ۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۷ - 14July 2013

ابتکار سپاه در طراحی و تجهیز خودروهای

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران، سردار محمد علی آسودی معاون فرهنگی و تبلیغات حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در مراسمی که به همین منظور امروز(یکشنبه) در محل ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد به بیان مطلبی پیرامون این اقدام فرهنگی پرداخت.


سردار آسودی اظهار داشت: پس از بازدید فرمانده کل سپاه از جزایر سه گانه و مناطق عملیاتی و تاکید بر ضرورت انجام اقدمات فرهنگی در راستای ارتقای روحیه و نشاط پاسداران در این مناطق معاونت فرهنگی و تبلیغات حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه به فکر طراحی سازوکاری به منظور انجام فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی در مناطق سخت مسیر افتاد.


وی افزود: با توجه به پراکندگی مناطق ماموریتی در برخی مراکز انجام اقدامات فرهنگی و تبلیغی در آنجا دشوار است از سویی دیگر ارتقای روحیه نیروی انسانی در این مناطق از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا ضرورت داشت وسیله نقلیه ای با امکانات تبلیغاتی، کتابخانه ای و صوتی و تصویری طراحی شود که در این مناطق بخشی از اقدامات فرهنگی صورت پذیرد.


معاون فرهنگی و تبلیغات حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه طراحی 6 دستگاه خودروی " تبلیغات و کتابخانه سیار" را الگو گرفته از " ماشین های روحیه " دوران دفاع مقدس توصیف و تشریح کرد: همانگونه که " ماشین های روحیه " دوران 8 ساله دفاع مقدس با نصب بلندگو به اقدامات تبلیغی و ارتقای روحیه رزمندگان می پرداختند خودروهای تبلیغات و کتابخانه سیار در مناطق صعب العبور کوهستانی و جزایر کمک شایانی را به پاسدارانی که در سرانگشت های سپاه به انجام ماموریت می پردازند میکند.


وی با بیان اینکه خودروهای تبلیغات و کتابخانه سیار به سیستم های صوتی و تصویری، دروبینهای عکاسی و تصویربرداری و کتابخانه ای که با بیش از 50 عنوان کتاب تجهیز شده اند، گفت: این خودروها بر اساس نیاز و منطق ماموریتی در اختیار نیروی زمینی نیروی دریایی و نیروی هوافضای سپاه قرار میگیرد.


سردار آسودی در پایان با بیان اینکه این اقدام فرهنگی تبلیغاتی به عنوان ابتکار سپاه در سال گذشته مورد استقبال وزیر ارشاد قرار گرفته است، ادامه داد: رسالت ما در امر تبلیغات، رسالتی است که انبیای الهی بر عهده داشتهاند ما نیز با استفاده از تمامی ابزار، امکانات، راهکارها و روشها در خدمت رسانی فرهنگی به پاسداران از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار