آیت الله موحدی کرمانی:

نظام سلطه می‌داند جنگ با ایران ساده نیست

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: نظام سلطه می داند جنگ با ایران ساده نیست و حسابش از عراق و لبنان جداست زیرا این کشور دارای ملتی متحد و منسجم و نیروهای مسلح قوی و بیدار است که نمی شود با آنها جنگ کرد.
کد خبر: ۱۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸ - 16February 2014

نظام سلطه می‌داند جنگ با ایران ساده نیست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آیت الله "محمدعلی موحدی کرمانی" عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آمریکا دشمن ماست و در این زمینه هیچ شکی نیست اظهار کرد: هر خاطرهای که از آمریکا داریم مربوط به دشمنی هاست و در همه حال بدنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است از چنین دشمنی نمیشود انتظار دیگر داشت.

وی با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر تهدید نظامی علیه ملت ایران گفت: اگر آنها توان مقابله با ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشتند و برایشان نفی داشت جنگ نظامی میکردند و مراعات ما را نمیکردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: نظام سلطه میداند جنگ با ایران ساده نیست و حسابش از عراق و لبنان جداست زیرا کشوری که دارای ملتی متحد و منسجم و نیروهای مسلح قوی و بیدار است نمیشود با آنها جنگ کرد.

آیت الله موحدی کرمانی در خصوص اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر آزادی سران فتنه گفت: سران فتنه اگر ذرهای آبرو هم داشتند از بین رفت و با این اظهارات نشان داده شد که وابسته به بیگانه و آمریکا هستند و اساس فتنه از آنجاست وقتی اینها آمریکا حامیشان باشد تکلیف مشخص است.

وی ادامه داد: آزادی سران فتنه چه ربطی به آمریکا و اسرائیل دارد این برنامه بسیار خطرناکی که پیش گرفتند تا به ایران ضربه زدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری راهپیمایی عظیمی و میلیونی ملت ایران در ۲۲ بهمن را فوق العاده و چشمگیر دانست و افزود: مردم ایران موقعیتشناس هستند و در مواقع حساس حامی نظامند.

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به پیام حضور حماسی مردم در راهپیمایی گفت: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال این بود که مردم همچنان ایستادهاند، یک ملت در برابر توطئههای دشمنان ایستاده است و این شوخی ندارد و با یک ملت نمیشود در افتاد.

وی اضافه کرد: انقلاب در سراسر دنیا عاشقانی دارد که تمام منافع آمریکا را در سراسر دنیا به خطر میاندازند و اگر چنان چه استکبار احمقی کند و گزینه نظامی را پیش بگیرد اولین ضربه را خودش خواهد خورد.

خطیب جمعه تهران آمریکا را عامل بیثباتی در سوریه و لبنان خواند و اضافه کرد: انقلاب اسلامی حامی مظلومین است و آنها میخواهند مظلومین را له کنند.

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه یک دولت قانونی و با رای مردم در سوریه و عراق به وجود آمده است خاطرنشان کرد: آمریکا و متحدانش در سوریه چکار دارند؟ مگر شما فضول هستید؟ مردم باید در مورد حکومتشان تصمیم بگیرند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار