جاسم جادری:

بسیج دانشجویی از ظرفیت تمام اقوام و مذاهب استفاده کند

استاندار هرمزگان گفت: بسیج مظهر تقوا، عدالت و ولایت‌مداری است و قطعاً تشکلی فراگیر برای همه مردم است.
کد خبر: ۱۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶ - 17February 2014

بسیج دانشجویی از ظرفیت تمام اقوام و مذاهب استفاده کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "جاسم جادری" استاندار هرمزگان در دیدار با شورای مرکزی بسیج دانشجویی استان گفت: بسیج مظهر تقوا، عدالت و ولایتمداری است و قطعاً تشکلی فراگیر برای همه مردم است.

وی افزود: بسیج دانشجویی باید تلاش کند از ظرفیت تمام اقوام و مذاهب استفاده کند و با توجه به اینکه جمعیت قابل ملاحظهای از از برادران اهل تسنن در استان هرمزگان زندگی میکنند باید به این بخش از جامعه توجه داشت.

استاندار هرمزگان گفت: گروهها و افرادی میتوانند همواره در جامعه مقبولیت داشته باشند که بتوانند بر قلبها حکومت کنند و امام خمینی (ره) چنین شخصیتی داشت.

وی کار بسیج و بسیجیان را بسیار حساس و ارزشمند دانست و ادامه داد: بسیج میتواند زمینهساز ظهور امام زمان (عج) باشد و به این منظور باید بتواند افراد را به خود جذب کند، جذب حداکثری و دفع حداقلی که از منویات مقام معظم رهبری است باید یکی از اهداف مهم باشد.

جادری خاطرنشان کرد: امروز رمز موفقیت خروج از قید و بندها و محصورات جناحی و سیاسی، وحدت و همکاری برای رسیدن به پیشرفت است و در این راستا بسیج میتواند به عنوان مظهر یکپارچگی و اقتدار نقش پررنگی را ایفا کند.

وی بسیج را متعلق به تمامی تفکرات دانست و اظهار امیدواری کرد که بسیج دانشجویی به عنوان تشکلی با تقوا در محیطی علمی بتواند زمینهساز پیشرفت استان شود.

نظر شما
پربیننده ها