سردار آبنوش خبر داد

استقبال مردم قزوین از پیکر شهید داود فرجی

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: پیکر شهید داود فرجی به قزوین منتقل شده و مراسم وداع با این شهید والامقام در شهرک کوثر قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸ - 17February 2014

استقبال مردم قزوین از پیکر شهید داود فرجی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "سالار آبنوش" فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: پیکر پاک داود فرجی از شهدای دوران دفاع مقدس وارد قزوین شد تا در زادگاهش روستای آقچه کند تاکستان به خاک سپرده شود.

وی افزود: پیکر این شهید که در عملیات خیبر به شهادت رسیده است به قزوین منتقل شده و مراسم وداع با این شهید والامقام در شهرک کوثر برگزار میشود.

فرمانده سپاه صاحب الامر تصریح کرد: همچنین امروز دوشنبه مراسم وداع با شهید در حسینیه شهید مطهری سپاه با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد و ساعت ۱۰ صبح پیکر مطهر شهید به شهر تاکستان منتقل خواهد شد و پس از تشییع مردمی روز سه شنبه به زادگاهش روستای آقچه کند تاکستان منتقل خواهد شد.

وی از عموم مردم خواست در مراسم وداع با این شهید گلگون کفن جنگ تحمیلی شرکت کنند.

خاطرنشان میسازد، شهید والامقام داود فرجی که در عملیات غرورآفرین خیبر در سال ۶۲ به درجه رفیع شهادت نائل آمد، پیکر پاکش بعد از ۳۰ سال امروز به آغوش خانوادهاش بازمی گردد.

همچنین مراسم وداع با این شهید گرانقدر امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حجتیه شهر تاکستان با حضور مردم شهید پرور برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار