سردار مراد حسنی:

گزینه‌های روی میز آمریکا تنها برای سرگرمی رسانه‌هاست

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه گفت: گزینه‌های روی میز آمریکا تنها برای سرگرم کردن سران کاخ سفید و پر کردن رسانه‌ها کاربرد دارد و هیچ سود دیگری برای دولتمردان آمریکا ندارد.
کد خبر: ۱۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳ - 17February 2014

گزینه‌های روی میز آمریکا تنها برای سرگرمی رسانه‌هاست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، یادواره بزرگ شهدای قصرشیرین با حضور مسئولین استان کرمانشاه، خانواده شهدا و ایثارگران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مسجد مهدیه این شهرستان برگزار شد.

سردار مراد حسنی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه، دراین مراسم اظهار کرد: از سالهای اول انقلاب تا کنون سردمداران آمریکا با توطئه و حیلههای گوناگون سعی داشتهاند به نظام مقدس جمهوری اسلام ایران صدمه وارد کنند اما به برکت خون شهدا، رهبری و مردم همیشه در صحنه نتوانسته خدشهای ناچیز به آن وارد کند.

وی افزود: آمریکاییها امروزه با مشاهده پیشرفت ایران اسلامی در تمام عرصهها در اوج استیصال و درماندگی به سر میبرند که از این رو با گفتن «تمام گزینهها روی میز است» سعی دارند ترس و دلهره در دل مردم ایجاد کند.

حسنی تصریح کرد: گزینههای روی میز آمریکا تازگی ندارد و از اول انقلاب بهصورت لانه جاسوسی، ترورها، عملیات طبس و کودتای نوژه خود را نشان دادهاند که همه آنها به دست جوانان این ملت بینتیجه ماند و هیچکدام راه به جایی نبردند. در واقعیت این مطلب به اثبات رسیده است گزینههای روی میز آمریکا تنها برای سرگرم کردن سران کاخ سفید و پر کردن رسانهها کاربرد دارد و هیچ سود دیگری برای دولتمردان آمریکا ندارد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه با اشاره به جمله حضرت امام (ره) که انقلاب ما انفجار نور بود افزود: انقلاب سال ۵۷ همانند نوری در تاریکی برای مسلمانان در تمام جهان عمل کرد و همین نور چشم مستکبرین و زور گویان جهان را از جمله آمریکا و اسرائیل را سوزاند.

وی افزود: اخلاص و توانایی شهدا و با کمترین امکانات در طول ۸ سال دفاع مقدس نیروهای تا دندان مسلح صدام جنایتکار که از جمله گزینههای روی میز آمریکا بود را از ایران بیرون کردند و به برکت خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری گزینههای روی میز آینده آمریکا هم نابود خواهند شد و را به جایی نمیبرند.

سردار حسنی با بیان این مطلب که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، اظهار داشت: اگر امروز در جهاد با جهان کفر به فیض رفیع شهادت نائل شویم و یا آنکه آنان را شکست دهیم، پیروز نهایی ما هستیم و ملتی که چنین روحیه ایثار و فداکاری را دارد از گزینههای روی میز آمریکا نمیهراسد.

وی تاکید کرد: کشور ما هیچ وقت به فکر ساختن بمب اتمی نبوده است و بمب اتم ملت ما روحیه شهادت، ایثارگری و ولایت مداری است که سران کاخ سفید از همین روحیه میترسند و با جنگ نرم و صرف هزینه گزاف سعی در مقابله کردن با آن را دارند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار