حجت‌الاسلام حسینی:

خون شهدا نظام و انقلاب ما را بیمه کرد

مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی فقیه سپاه فتح یاسوج گفت: از جان‌گذشتگی و ایثار شهدا و رزمندگان این مرز و بوم باعث شد نظام و انقلاب ما در برابر تهدیدات دشمنان بیمه شود.
کد خبر: ۱۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴ - 18February 2014

خون شهدا نظام و انقلاب ما را بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یاسوج، "حجتالاسلام سید امان الله حسینی" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه فتح یاسوج در مراسم یادواره شهدای گمنام شهرستان گچساران با اشاره به اهمیت گرامیداشت مقام شامخ شهدا ابراز کرد: از جانگذشتگی و ایثار شهدا و رزمندگان این مرز و بوم باعث شد تا امروز ایران اسلامی به بالاترین درجه از افتخار و عزت برسد.

وی در ادامه، استقلالطلبی و پاسداشت یاد و نام شهدا را از جمله ارزشهای انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: یاد و خاطر شهدا باید همیشه تبلیغ و ترویج شود، زیرا این شهدا هستند که انقلاب اسلامی را بیمه کردهاند.

حجتالاسلام حسینی در پایان خواستار تکریم از ساحت مقدس خانوادههای شهدا شد و تاکید کرد: خانوادههای معظم شهدا با خدا معامله و فرزندان خود را در راه خدا و برای خدا تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کردند.

براساس این گزارش، این مراسم در محل بوستان شهدای گمنام گچساران با حضور قشرهای مختلف مردم، خانوادههای شهدا، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی و فرمانداری گچساران برگزار و با مداحی "حاج صادق آهنگران" برزگرا شد.

لازم به ذکر است، برگزاری برنامههای فرهنگی گلباران گلزار شهدای گمنام از دیگر برنامههای مراسم شهدای گمنام در گچساران بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار