دریادار سیاری

هدف نیروی دریایی ارتش دفاع از منابع و منافع جمهوری اسلامی است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: باید به آن قدرت برسیم که هر جا منابع و منافع جمهوری اسلامی وجود دارد با اقتدار از آن دفاع کنیم.
کد خبر: ۱۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹ - 20February 2014

هدف نیروی دریایی ارتش دفاع از منابع و منافع جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر دریادار حبیبالله سیاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران انزلی، خزر را دریای صلح و دوستی خواند و اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش ایران با آلودگی زیستمحیطی در دریای خزر مقابله میکند.

وی به رابطه خوب جمهوری اسلامی ایران با کشورهای حاشیه دریای خزر اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی ارتش ایران به دنبال ارتقای امنیت در خزر است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه این نیرو با هرگونه ناامنی در منطقه مقابله میکند، تصریح کرد: برخورد با تروریسم دریایی در دستور کار نیروی دریایی ارتش است.

دریادار سیاری به حضور بیست و نهمین ناو گروه نیروی دریایی ایران در آبهای آزاد اشاره کرد و گفت: اکنون ناو گروه مذکور در خلیج عدن حضور دارد.

سیاری برنامه اصلی نیروی دریایی راهبردی ارتش را ارتقای توان رزمی دانست و یادآور شد: باید به آن قدرت برسیم که هر جا منابع و منافع جمهوری اسلامی وجود دارد با اقتدار از آن دفاع کنیم.

وی پرورش نیروی انسانی را از شاخصههای رسیدن به توانمندی عنوان کرد و اذعان داشت: جوانان شایسته کشور برای دفاع از منافع جمهوری اسلامی در دریاها در کشور آموزش میبینند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار