حجت الاسلام بهرامی:

نیروی انتظامی در کل کشور نقش آفرین است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در همایش روسا، فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پلیس در کل کشور نقش آفرینی می کند .
کد خبر: ۱۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵ - 21February 2014

نیروی انتظامی در کل کشور نقش آفرین است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام "بهرامی" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در سخنان کوتاهی با اشاره به نقش آفرینی پلیس در کشور اظهار کرد: در صورتی که همه زندگی ما نیز وقف نظام اسلامی شود کم است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی معجزات زیادی در کشور رخ داد که از نمونه های آن پیروزی در جنگ تحمیلی و عمر 35 ساله نظام اسلامی با وجود کارشکنی دشمنان است.

در ادامه حضرت آیت الله " سعیدی" تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) نیز در سخنانی گفت: پلیس در نظام اسلامی، بر اساس موازین اسلامی تشکیل شده و آبرومندانه و عزتمندانه به وظیفه خود عمل می کند و با این شکوه به راه خودش ادامه می دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه تعبیر از پلیس در نظام جمهوری اسلامی می بایست با آنچه که مردم در ذهنشان دارند همخوانی داشته باشد، تصریح کرد: عالمان نیز باید آنچه که علمشان به آنها گفته در عمل پیدا کنند.

آیت الله سعیدی اذعان داشت: شکوه نیروهای نظامی و انتظامی به عزت آنهاست و هرچقدر از عزت نفس برخوردار باشند، تاثیر کلام و پیامشان در جامعه بیشتر است.

امام جمعه قم افزود: پلیس در نظام اسلامی، الگو، معلم اخلاق و حاضر در صحنه است.

وی با بیان اینکه آیات مختلفی در قرآن کریم در باب عزت وجود دارد، اظهار داشت: عزت در پاکدامنی، شرح صدر، ادب و وقار به دست می آید. پلیس از همه وجودش عزت می بارد و این عزت ارزشمند است.

امام جمعه قم با بیان اینکه انبیاء بهترین و بالاترین اساتید جامعه بودند، خاطرنشان کرد: پیروی از پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت علیهم السلام، تنها راه سعادت انسان ها است.

آیت الله سعیدی در پایان گفت: باید برای عاقبت به خیری از کسی مدد بگیریم که سخنانش در محضر خدا پذیرفته است و چه کسی بهتر از پیامبر اکرم(ص) است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار